NuffnangX

Saturday, October 6, 2007

ShOppig WiTh ShUmIE

ari selasa lpas aku ngan shumie pergi Klang pas abis kerja..aku tinggal kan keta aku kat umah dia pastu naik keta dia pergi sana..tujuan nak pergi sana nak pergi BATA beli kasut terus dr gudang BATA..harga yg jual kat situ mmg murah pastu banyak pilihan..

kelakar tul org dah mkn tapi kami tak berbuka sibuk tgk kasut..tapi tak best la sbb BATA nie tak mcm thn lepas sbb thn lepas banyak pilihan yg kami blh pilih tapi thn nie tak banyak sgt pilihan dia pastu kasut pun nampak mcm dah buruk..tak best lah..tapi dlm tak best 2 kasut jgk aku beli, pastu aku belikan utk lini ngan maa sorang sepasang..shumie plak beli 3 pasang sandal ngan sepasang kasut sukan (kasut nak pergi Langkawi lah tu)

dah puas belek kasut, kami blah lah..perut pun dah berkeroncong..pelik btl lah time balik tersesat tah maner2 lah..jln kat Klang nie mcm dah bertukar2 lah plak..

finally kami sampai kat Tanjung Harapan..apa lg kami berhenti kat restaurant kat situ utk mkn..tak kesah la mkn kat maner2 asal kan perut aku yg lapar nie terisi semula..

tak ramai sgt org, may be sbb kami pun sampai lewat jd org pun dah balik..tak per lah ade privacy skit..

ok lah tempat nie..dulu time aku pergi ngan family aku lain skit restaurant nie mungkin dah renovation..may be lah

puas lah kami mkn..banyak gak sea food yg kami mkn..kami amik ikan pari, sotong, udang, kepah ngan tak ingat lah name sea food tu (dia panjang2)..pastu amik sayur goreng kailan ngan cendawan goreng..air plak shumie order air milo shakes ngan aku order ABC kelapa muda..mmg sedap lah ABC dia..pehhhhhhhhhhhhh sedap

mmg kenyang gila mkn kat sini..lg plak aku ngan shumie ajer yg mkn..makanan yg kami order plak mmg banyak..yg lebih kami bwk balik..tapi aku makanan yg lebih aku bg kat shumie, ialah aku nak bwk balik pun skit ajer yg lebih tak elok plak aku nak bwk balik..semuanya kami kena bayar RM80.40..puas ati lah ngan makanan

gambar yg sempat aku snap2..enjoy


seafood yg kami pilih


no. meja kami


aku ngan my bestfriend - shumie


minuman kami yg menyegarkan


makanan yg kami order


pemandangan dr tempat kami makan


sejuk ajer mkn kat sini..angin laut


selamat datang


Tanjung Harapan Klang
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha