NuffnangX

Saturday, October 6, 2007

ShOppiNg RaYa

mlm td baru lah aku ngan sayang nak beli kelengkapan utk raya..maa ngan nasir pun ikut sekali..1st kami pergi The Store utk beli barang utk nasir..utk beli kan utk nasir nie mmg kena berjam2 utk beli seluar ngan baju dia sorang ajer..jd aku ngan sayang tinggal kan maa ngan nasir utk cari brg diorg..kami blah dulu nak cari brg kami plak..

aku ingat nak cari baju kurung ngan baju kebaya tapi nampaknya takder kedai yg dpt menarik perhatian aku utk beli..jd aku teman kan sayang utk beli seluar jeans dia plak..1st kedai jeans yg kami msk ada saiz sayang tapi colour dia sayang dah ada..jd cancell beli kat kedai tu..2nd kedai baru jumpa pas dah beberape helai seluar jeans tauke kedai tu cari kan..finally dpt jgk..coular seluar jeans tu cantik aku suka..dark blue, jenama RAGS..ok lah tu

pastu cari balik maa ngan nasir..tak abis lg beli pakaian nasir..jadi aku sajer la belek2 kat seluar jeans tgk satu seluar tu menarik jd aku test..ngam plak ngan aku jd sayang pun suruh aku beli ajer..ialah seluar aku yg sedia ada dah ketat kat bahagian kat punggung jd seksi skit lah..ok lag aku beli satu..colour pun sama ngan seluar jeans sayang..jenama GABLUE..siap potong sekali seluar tu

dah siap semuanya aku ajak maa pergi Uptown sbb aku nak beli something kat sana..maa plak tak kesah (maa aku nie kalau bab berjalan mmg tak kesah)..sampai sana ssh plak nak cari parking..mmg ramai org yg datang sini..dua kali lah jgk pusing cari parking..finally dpt jgk parking

kat dlm kami ronda2 cari barang..nasir tak sudah2 lg nak cari barang dia..kali nie nak cap ngan beg plak..alahai adk bongsu aku nie ada2 ajer..mcm ckp maa aku

"mcm perempuan semuanya nak beli dr atas sampai kat bawah"

aku ngan sayang cuma gelak ajerlah..

aku beli tuala (colour pink), kain batik utk maa ngan mak mertua aku,
sayang plak beli sandal - cantik jgk

dah puas ronda kami pergi makan plak (kiranya sahur sekali lah nie)
kami mkn steambot (satu cucuk rm1.00)..mahal skit tapi kuahnya sedap lah

sampai umah dah kol 1 lebih..mmg berjalan sakan lah kami nie
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha