NuffnangX

Tuesday, October 23, 2007

MaK MeRtUa MsK hOsPiTaL

mlm td sayang call kg tanya mcm maner keadaan mak..razak ckp dah operate kat belakang tu..skang dah kat umah..keadaan mak ok lah..cuma banyak kan rehat jea..

mak mertua aku sakit kat belakang..sebelum nie kat belakang mak mertua aku tu kena bisul tapi bila dah kuar dia punya bisul. mata dia tak kuar ada jer kat dlm tu..mkn lama makin besar benjol kat belakang mak mertua aku tu..dah 12 thn benjol kat belakang tu cuma time raya ari tu mak mertua aku ckp rasa sakit kat belakang dia..abg aman ngan sayang syorkan bwk mak pergi klinik utk check sama ada kena operate benjolan tu sbb kat atas benjolan tu dah merah sgt..jd ari semlm pergi hospital (tekanan darah tinggi mak mertua aku dah rendah jd tu yang blh operate), doctor dah belah benjolan tu..

aku ajak sayang balik mlm nie nak jeguk mak tapi sayang ajak pergi ari rabu nie sbb ari khamis kami berdua akan minta cuti sbb nak msk umah kami..jd keesokkannya takder lah liat sgt nak pergi kerja sbb cuti kan..

kena bgtau maa aku nie, sbb maa teringin sgt nak jeguk besannya tu..insyaAllah esok aku akan bwk maa pergi Sijangkang..

harap keadaan mak mertua aku ok..


nie la mak mertua aku - semoga cpt sembuh

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha