NuffnangX

Friday, October 19, 2007

PeRaBoT RuMaH SaMpAi

ari khamis minggu lepas perabot umah sewa aku dah sampai..yg anto perabot tu call yg lagi 1/2 jam diorg akan sampai umah aku..alamak nape tak call awal2..cpt2 aku call sayang bgtau yg org anto perabot lg 1/2 jam nak sampai..jd terpaksa la sayang dr Puchong rush pergi ke Subang..

dlm kol 3pm sayang bgtau dia dah kat opis, sayang ckp kesian kat org yang anto perabot kat umah kita sbb kena angkat perabot smp tingkat 5..sayang ckp angin jgk brother angkat barang tu..sbb yg angkat barang tu cuma 2 org ajer..lg sorang Bangla..yg mar Bangla tu tak posa, blh la minum..cian brother tu nak bg air tak baik lah pulak, bln posa kan..dah kerja dia nak buat mcm maner kan, terima ajer lah ngan redha

sayang bgtau yg sofa kita cantik sgt, aku dah tak sabar nak pergi tgk..

ptg sayang amik aku kat tempat kerja, ingat nak terus naik umah sewa tapi sayang ckp pas magrib nnti baru lah naik sbb dah nak azan..naik umah pun bukannya ada benda utk di mkn pun..kami pergi ke Shah Alam utk berbuka puasa..

dah solat semuanya baru lah kami pergi umah kami..aduh tak laratnya nak naik atas..
bila buka ajer pintu

fuyoooooo masih dlm plastik lg..sayang tak buka masa sampai td..bila aku tanya sayang naper tak buka, sayang ckp nak buka sekali ngan aku..chewah
jd kami berdua buka bersama2 plastik kat sofa ngan almari tv kami..rasa dah tak sabar nak ddk kat umah kami nie..


sayang tgh buka plastik sofa


aku pun join sekali buka plastik sofa - tak sabar nak ddk


almari tv yg sempoi


langsir baru warna maroon same colour with sofa


lampu dr IKEA


test sebentar


cantik kan


sofa L shape


gaya pose manja


sayangKU

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha