NuffnangX

Friday, October 5, 2007

BerBuKa LuAr : MeMbEr SaYaNg

ari sabtu lepas kami berbuka pusa kat luar ngan bob ngan nurul..sepatutnya ramai tapi yg dtg tu la hanya bob ngan nurul ajer sbb yb ngan azad ada hal tak dpt lah join..yg epoy plak ada majlis berbuka puasa anjuran member2 kilang dia gak..emm takper lah..

n d way g umah bob dah azan..mcm aku yg tak puasa nie tak perlah..nasib baik aku bwk goreng pisang dr umah ngan air mineral..jd sayang berbuka ngan tu ajer lah..kami singgah gerai tepi jalan utk beli somethin utk bob ngan nurul..rasa segan plak kalau tak bwk apa2 kan..baik lah p.cik yg jual kuih kat kami tu sbb bg banyak makanan free kat kami (mungkin sedekah sbb dah azan kan)..

1st kami decide sebelum nie nak makan kat restaurant sim kat Taipan tapi cancell lah..kami pergi The Summit sbb nak mkn Chicken Hartz..baru jea buka Chicken Hartz nie kat sini..time mkn aku tak mkn banyak sgt tapi aku banyak minum air..jd aku kekenyangan ngan air ajer lah..bila msg2 dah kenyang apa lg angkat kaki blah lah kan..


nurul tgh pilih makanan


sayang tgh pilih makanan


bob kekenyangan


bob n nurul


kenyang kan sayang


couple pakaian sedondon


dah nak abis mkn baru nak snap gambar


ice cream yg di pilih

bila lepak kat basement (sementara tunggu bbdk lelaki kuar dr toilet) aku dah rasa lain plak sbb tak tahan bau yg ada kat situ (bau kuat gila dr kedai ginseng cina)..ingat blh tahan lah..tapi bila dah jln kat atas, aku dah tak tahan nak muntah..cpt2 cari toilet..dlm toilet apa lg mmg terkeluar segala isi yg ada dlm perut aku..sakitnya perut aku bila dah kuar segala isi dlm perut..uwaaaaaaaa

sayang kesian tgk aku cuma dpt urut kan belakang aku ajer lah..teru btl lah aku nie ialah nurul yg tgh pregnan pun still steady jea lg..aku yg perut "kosong" nie nak termuntah ajer lah..

pastu kami terus ajer lah balik pas cari CD Korea..mmg The Summit tempat utk cari citer Korea..mmg best lah..dpt lah aku sambar citer Korea 2 CD..Ehehe


banyak CD yg aku rambang mata nak pilih


tgh tgk aper tu


sukanya dia pas dpt CD yg disukai

kami balik kg..kali nie awal lah jgk kami sampai kg..aku bg rasa mak mertua aku ngan kak ros rasa Marble Chessetart aku yg aku buat semalam..abg Man pun ada..tanya lah mcm maner keaadaan kak seri..kak seri sihat ajer n baby pun chat jea..

pas borak2 sekejap aku msk tido lah..sayang mmg akan berborak sampai ke pg

zzzzzzzz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha