NuffnangX

Thursday, February 2, 2012

Sememangnya Betul

pagi tengok di FB
ternampak gambar
terus senyum sorang-sorang
memang betul pun

umairah dan umar
kalau tidor memang lasak
dua orang nie jea boleh konker satu katil
aku dan babahnya tidor tepi-tepi jea
kena tendang..kena kaki di muka..emmm dah biasa dah

anak korang tidor lasak tak :D

7 kata-kata indah:

nanonano said...

hahaha hadoihh sbijik weh!
mika lebih kurang gni gaknye, lasak bukan main,
slalu je kne trajang tgh2 tido, adoih bila ntah nk asingkan dia tido, huhu

Zura said...

ibarat kakimu di bibirku...

A N A K - A N A K K U said...

alaaa aku lupe cite tue, padahal dah nak tgk sgt......erm anak akupun mcm tue..pernah tue melebihi bonggol(akulah bonggol tue) jatuh katil...hahahahaahha

zh-ena said...

na - mika kecik lg..umairah yg dah 4 thn pun msh tidor dgn kami lg

zh-ena said...

zura - terasa ciuman yg berlainan di pagi hari eheh

zh-ena said...

imah - hahahahahha sama kes jugak dgn umar..goleh-golek sekali tergolek ke bawah katil..

antalya said...

hahaha tergelak sorang2 jgk tgk entry ni.gambo atas cantek molek je kan.ank sy pon sama lah jgk.tido melasak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha