NuffnangX

Wednesday, February 22, 2012

Kami Berdua yang Sengal

 last week lagi aku macam berminat nak beli headphone
bila aku ternampak headphone star pinky
comel betul la
opsss berminat sebab apa sebenarnya nie
sebab memang nak pakai atau terpikat dek colournya sahaja

pastu di ofis terlepas cakap pada khair
dan dia boleh tolong belikan 
ok la tu kan
pucuk di cita..ulam mendatang..
hari nie dapat headphone tu
wahhhh memang suka gila
comel jea macam tuan nya
hahahahaha yea sila la muntah darah :p
harganya pun RM10.00 jea
bagi duit lebih pada khair
tapi mamat nie taknak laks
thanks beb

macam mana..cantik tak headphone aku nie
ada gambar smiley tu
comelkan..
cakap la comel nanti i merajuk tau eheh

syikin plak ada star 
comel gak
memang la kami nie
sengal tahap apa ntah
ialah tak mampu nak bawak radio
dengar radio dari internet jea la eheh

senyum sokmo 

3 kata-kata indah:

atty's said...

eh sama ler kita..kty pun pakai headphone..layan movie

~ M.O.M.E.L ~ said...

nina pun ade,.....PINKYSHHHH!!!

Zie Madini said...

eee...comel arrr. ni yg nak cari yg gitu² gak kaler merah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha