NuffnangX

Saturday, January 9, 2010

Thanks Kak Intan

time lunch semalam aku sudah terima parcel dari kak intan
entry sebelum nie kan aku ada cerita
pasal aku menang contest yang dianjurkan oleh kak intan
contest teka apa yang kak intan beli hehehehehe


ok jom jamu mata apa yang aku terima dari kak intan



banyak aku terima dari kak intan
dapat 2 hadiah tu
siap ada kad ucapan yang comel untuk aku :D


hadiah yang aku terima adalah
cermin & tempat letak tisu poket



aku paling tertarik hati dengan cermin nie
memang nampak klasik
terus simpan dalam handbeg
memang aku suka dengan hadiah yang aku terima nie
lain dari yang lain kan :D


thanks kak intan
peluk cium untuk cutie pie Arissa
bby kak intan nie comey sangat tau
geram tengok
kalau nak tengok blog kak intan
korang boleh klik di sini [babyintan]

3 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

oh pink sungguh kamera itew..lawaa..

oh cermin itu mmg klasik

Zura Tahir said...

wow...hadiah yg meletoooopppp...

BabyIntan said...

Weehooo...ena suke yeay!!

Ur welcome dear...join lg tau next giveaway :)

P/s: K.intan pon beli satu for myself coz suke sgt ngan cermin itew ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha