NuffnangX

Wednesday, January 20, 2010

Hijau

korang perasan tak [kalau perasan cantik pun boleh jea hehehe]
ialah sejak dah 2 minggu hantar umairah di rumah penjaga
hari2 la aku kena tempun traffic light time pagi
traffic light yang aku kena tempuh ada lah 3


tapikan lately nie aku macam buat survey la
konon-konon la tu buat survey hehehehhe
dah takder kerja la tu
biasa la umairah mood time pagi moody skit
macam mane la tak moody
time si kecik nie masih tidor
aku dah angkat bawak masuk kereta
tu yang si kecik nie macam marah jea bila lena dia dah terganggu
jadi bila dalam kereta
aku borak apa jea dengan si kecik nie
umairah buat BODOH jea ngan aku
jadi nak tarik perhatian si kecik nie memang adventure la
kena BIJAK skit untuk bagi mood si kecik nie ceria skit di pagi hari


ok lately nie aku perasan [baper banyak perasan la aku nie]
bila 1st traffic light aku lalu tu colour HIJAU
2nd and 3rd traffic light mesti colour HIJAU gak
kalau traffic light nie dekat2 ok la kan kita boleh faham
sebab ada masa jarak untuk setiap traffic light nie kan
tapi traffic light yg aku lalau nie
memang jauh gila setiap satu
tapi bila 1st traffic light aku lalu colour MERAH
jadi 2nd and 3rd traffic light mesti la jugak colour oren @ merah
huhuhuuhuu jadi setiap pagi aku mesti doa harap2 1st traffic light yang aku lalau colour HIJAU
jadi semua akan jadi mudah pada aku


umairah nie lain skit
bila kereta STOP mula la meronta-ronta nak turun dari bbycarseat dia
si kecik nie mungkin ingat dah sampai umah kot
sebab tu la aku malas betul la bila kena stop2 di traffic light nie
kalau boleh nak traight sampai jea sampai ke rumah penjaga umairah
senang kan


5 kata-kata indah:

A N A K - A N A K K U said...

ena mana ade trafic lite wrn oren, wrn kuning adelah...hehehe

zh-ena said...

imah - rabun colour plak hehehehe

Suziey Ahmad said...

aah pnh gk jadi camtu..kebetulan..tp kalu merah tu geram giler sume merah:p

Zura Tahir said...

patutlah ko tanye aku td...hehhe...kale kuninglah...mana ade oren tp kan kekdg tgk mcm kale oren pun ade...

CuTeMiUt78 said...

baru ni akak tau ada traffic light kaler oren..
eemmm memang kan klu kena merah.. mood pun jd gelabah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha