NuffnangX

Wednesday, January 13, 2010

Cross Body Handbag

skang nie aku jatuh hati pada cross body handbag
tu semua bermula bila aku tengok katie holmes
pakai handbag sebegitu
bila tengok di google image
yang trande cross body handbag memang tengah popular skang nie
wah tetiba aku dah jatuh cinta pada ini handbag la
tetiba jea
"sayang ena nak handbag nie"
ok nie antara cross handbag yang aku telah jatuh cinta
nak beli yang ori confirm la kan
mesti tak dapekkkkk punya
dapat yang kat pasar yang ala-ala
pun jadi la
nie kalau beli ori
mahu 1 tahun makan ikan bilis jea hari-hari nie hehehehehhe
bagi aku yang dah ada anak kecil nie
cross body handbag nie memang sesuai untuk ibu-ibu seperti aku nie
ialah kalau pakai handbag yang sangkut kat bahu tu
memang asyik tercampak ke tepi ajer la
ialah nak dukung umairah nyer
nak pegang barang nyer la
jadi bila pakai handbag jenis macam nie
tak la risau handbag tertinggal di maner-maner kan :p
nie ayat kena cakap pada sayang la :p
ada alasan kukuh nie nak rembat satu nie kehkehkeh
kopek la poket sayang nanti


taylor swift [SL McFadin Fringed Crossbody]
sangat la cun kan
dah la taylor swift nie cute jea
memang kena la bila pakai
kalau aku pakai lagi cute kot
hehehehhee sila la muntah yea

Blake Lively
nie pun cantik
besar jea..senang nie nak letak botol susu umairah hehehehhee

Sak Handbag Solana Crossbody
suka la dengan design handbag nie
bahagian pemegang handbag tu memang lain dari yang lain
selain boleh silangkan pd badan
boleh la jugak pegang kan
jadi aku rasa handbag nie boleh pakai 2 acara
casual & formal
cun la kalau dapat nie
sayang!!!!!!



Hillary Duff [putih itu suci]
besar dan cantik
aku skang nie memang suka handbag yang besar-besar jea
kecik-kecik dah tak main la
dah ada anak nie sudah semestinya kena nak yang besar jea semuanya :D

Heidi Klum


yang nie comel jea kan
bawak pergi jalan-jalan nie mesti cun punya la
tapi tak boleh la nak letak botol susu umairah hehehehehe




wah yang colour baige tu pun cantik kan
hitam senang nak match ngan apa-apa colour baju kan



Katie [Coach Parker]
hah 1st gambar yg aku tengok terus jatuh cinta nak memiliki cross body handbag nie
macam maner cantik tak
memang sesuai untuk ibu yang berkerjaya dan bz dengan anak-anak kan
wah memang nak rembat la
semuanya cantik-cantik belaka


korang rasa?



0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha