NuffnangX

Thursday, January 28, 2010

Hadapi Masalah

nak tanya pada korang la
yang selalu singgah di blog aku nie


bila korang buka blog aku nie
korang ada hadapi masalah tak
macam lambat nak buka ker
bila buka jea blog aku nie..tetiba pc jadi hang


sila bagi feed back yea
sebab 2 orang member aku bagitahu
bila dia buka blog aku jea
tetiba pc diorang akan hang
jadi minta bantuan korang yea
ok tak korang buka blog aku


sekian, terima kasih

.....................
yang benar,
hehehhehehe poyo jea kan :p
siap buat surat rasmi plak
tapi soalan aku tanya tu betul tau tak buat lawak
jawab jangan tak jawab...
sebab aku buka blog aku nie OK jea
takder hadapi apa-apa masalah pun

17 kata-kata indah:

BabyIntan said...

K.Intan bukak ok je :)

umizue said...

ok je... sy punye blog lg la berat... huhu

zaza said...

ok je na.. takde mslh

attyfir said...

kty buka okeh je na..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

tak de plak...ok jer...laju jer tak de sangkut ape2 pun

.::WaNiE::. said...

wani kene refresh 48 kali baru leh bukak hehehe..tapi salahkan office punye internet connection..slow..

Selalu sangkut loading kat ina punye follower column tu..kadang2 terus dia xkuar langsung..tu xpenting janji dpt baca entry hehehe

Sharinginfoz said...

kadang2 ada le juga maklumlah banyak grafik... dan gadget kan.. tapi overall ok aja.. depend on the internet connection....

Dapat 1st Class, Tak Boleh Buat Kerja????

Yes, Dah Cancelled Credit Card

Elly Emmy said...

setakat ni.. belom ada apa2 masalah.. semua ok..

** Perfect Love ** said...

setakat ni ok jek... berdesup laju dia bukak.. hehe

Anonymous said...

so far ok je.ada dulu xingt dah apa nama blogger tu asal nk buka blog dia mcm slow pastu bila kita pangkah dia kuar beratus2 page kt screen pastu tros delete blog dia dari list hehehehe

Zue AnnaLeeya said...

stakat ni ok jer... xde masalah pon..

A N A K - A N A K K U said...

mmgpun na, kekadang pc aku terus hang...tensen tol kat opislah, kat umah ok jer kau bukak...

saya said...

ha.ahh..tapi kadang2 la..kalo bukak tapi dia kosong je takde kuar apa.. cuma kuar header je.

Sidratul Muntaha said...

ok jer takde ape2..
tpi time dulu kaler itam tu
ya ampun..
jenuh nak nunggu gak ler
sbb guna mozilla
sampai crash..
ke refresh byk2 kali
tpi yg ni dah ok
buka jer trus ade n3

CuTeMiUt78 said...

a'ah.. akak pernah kena gak.. tapi bukan hang.. gambo2 ena hilang.. blh view n3 je.. tapi bila refersh byk kali.. ok dah..

Bibi Intan Suraya said...

so far ok..takdak mslh...keep up a good work hehe

Redbloodsnow said...

Zie bukak ok je yang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha