NuffnangX

Tuesday, January 26, 2010

Tak Sangka Plak Menang

aku ada masuk contest
"Siapa Nak Menang"

cuma tinggalkan tekaan kita di bahagian komen
dan tak la plak tekaan aku tu betul hehehhehe


kiranya nie kali ke 2 la
tekaan aku betul bila msk contest hehehehehe
1st time anjuran kak intan mama arissa [cutie pie arissa]

2nd time nie plak anjuran chugie [mama fatin aka suziey]
contest tu minta teka apa yang bakal suziey beli untuk hubby dia
kiranya beli present utk berday hubby dia la
hehehhehehe dan jawapanya ialah
PERFUME


ok kalau korang nak terjah blog yang mencatatkan kemenangan aku tu
sila klik di sini yea :D


thanks suziey..

4 kata-kata indah:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

memang cepat dimasak sedap dimakan...tapi kalo makan selalu jadi sakit kepala plak tapi sesekali layan ok gak...sedap perh

saya said...

menang lagiiiiiiiiiiii.. betol2 hebat nih.

Zura Tahir said...

congrat...

CuTeMiUt78 said...

tahniah dik.. hik..hik..hik.. tumpang gembira bila ada member yg menang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha