NuffnangX

Friday, January 8, 2010

Semoga Selamat Pergi Dan Selamat Balik


skang nie mungkin mak aku dah selamat dalam perut flight MAS
mak dan besannya [MIL adk aku lini]
pergi ke Sabah
hari ahad nie ada kenduri kawen di sana
jadi sambil pergi ke sana
boleh la mak aku berjalan-jalan sekali
makan angin


sedih sebab tak dapat nak temankan mak di KLIA
sebab aku tak dapat nak cuti
tapi hari selasa nanti
InsyaAllah aku akan jemput mak aku di KLIA
tak sabar nak jumpa MAK hari selasa nanti


doakan keselamatan mak aku di sana yea :D

6 kata-kata indah:

~daRLee ZuRiS~ said...

bestnye g sabar
leh borong pearl banyak

semoga mak ena selamat pergi dan selamat kembali :)

Suziey Ahmad said...

waaa bestnye g kenduri kawen kt sabah,..gigih:)

Zura Tahir said...

kenduri kawen sapa na...???

Mak Su said...

slmt dlm perjalanan pergi dan balik, amiinn :)

Sidratul Muntaha said...

alorr..
bestnyer!!

zaza said...

best..
moga mak ko slmt gi n balik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha