NuffnangX

Tuesday, January 26, 2010

Cepat Di Masak... Sedap Di Makan


tengah-tengah malam rasa lapar plak perut
padahal petang tadi dah makan nasi ngan umairah


jadi selongkar laci dan fridge
tenok apa yang boleh jadikan kudapan
bila tarik laci dan terpandang ada maggi
terus tekak gatal nak mkn maggi plak


apa lg terus la masak air panas dalam periuk kecik
sambil2 tunggu air mendidih
buat air teh panas


dah mendidih terus campakkan maggi dlm periuk
letak perencah kari
pecahkan telor sebijik
dah agak-agak kembang
terus letak dalam mangkuk


huhuhuhuhu sedapnya :D
tapikan bukan selalu tau aku makan manggi
rasanya dalam setahun boleh bilang baper kali jea aku telan manggi nie
mungkin aku dah di ajar jangan makan manggi selalu
mak aku pantang betul makan manggi nie
jajan lagi la jgn la bagi mak aku nampak
kalau mak aku tahu aku makan jajan
berbirat la badan aku kena tali pinggang

4 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

kekekekek.. rajin juge la kirenye tu hahah

~daRLee ZuRiS~ said...

hehee...takpe2
sekali sekala ok lah
tp,megi kari letak telur...marvelous!
nyumm..nyumm...

saya said...

wahhh..say apon mmg dah berkurun tak mkn megi la.. makan tu suka, tapi reaksi selepas mkn tu yg tak tahan..dgn loyanya, dgn sakit kepalanya.. cukup complete. tapi tingin ye..

CuTeMiUt78 said...

aahaaakkss.. sama la ngan akak.. makan meggi ni blh dikira tau.. tapi bila dah mkn rasa cam nak lagi.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha