NuffnangX

Wednesday, January 6, 2010

Kemenangan Yang Tidak Di Sangka

dah seminggu aku tak buka blog
dan seminggu jugak tak update blog
kerinduan sesangat


minggu yang aku bz sangat di opis
buat akaun syarikat
minggu yang membuatkan aku dan sayang
terpaksa ulang alik dari dari umah mak ngan umah kami
minggu nie terpaksa letak umairah di rumah wan dia
sebab efa yang jaga umairah tu minta cuti
sebab anak dia 2 2 masuk tadika
jadi kena uruskan urusan di tadika
nanti aku dan sayang pun akan alami perkara tu jugak
hehehhehehe tak sabar plak nak tunggu umairah masuk sekolah


ok la tadi sempat la aku jeguk 2 3 blog
bila baca blog kak intan
hehehehhehehe tak sangka plak menang untuk contest teka
hehehheheeh rezeki la tu kan


kalau nak tengok boleh la tengok di sini
daaaaa
nak gerak pergi umah mak sekejap
nak amik umairah





6 kata-kata indah:

zaza said...

congrate..
jengah blog aku.. join contest

AJ said...

Congratz...

Unknown said...

tahniah na... aku pn de join contest tu gak, tp jawapan x tepat lah pulok! heheh..

~ain said...

waaaaaaaaaaahhh.. rezeki tahun baru ni!! tahniah tahniah

Suziey Ahmad said...

bz btl ye..congrates menang:)

BabyIntan said...

Tahniah dear! Patutlah lama senyap, rupa nya bz :)

Petang nie br hubby k.intan nak pos semua hadiah tu so insya'Allah by tomorrow dpt kot ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha