NuffnangX

Wednesday, July 18, 2012

Menu Makan Malam yang Simple

malam tadi macam banyak skit masaknya
mungkin terlebih rajin kot
biasanya ada 1 lauk jea
malam tadi amik ko sampai 3 lauk aku masak
tapi semuanya simple-simple jea la

yang pastu kesukaan lauk anak-anak
mak dan bapak makan jea
jangan banyak tanya :p

sotong goreng kunyit
kesukaan umairah
tapi lebih makan sotong dari makan nasi
meratah lauk jea

sup sayur 
anak-anak kena makan untuk kesihatan yang cergas
campak dalam sup carrot..cendawan..fishball..
yang macam tauhu lembik-lembik dalam bekas tu apa namanya erk
aku lupa plaks

menu terakhir ikan sumbat
kesukaan umar
masak ikan goreng pun umar akan makan banyak
asalkan ada ikan goreng confirm banyak makannya

umairah yang sudah kekenyangan
nasi ader jea lagi dalam pinggan
meratah lauk jea kerjanya

umar yang acah-acah makan ikan goreng eheh
kelakar tengok

emmmm malam nie tak tahu nak makan apa
tapi rasanya nak keluar kot
sebab dengar citer Tesco ada jual Buttercup yang hanya di jual RM2.99
biasanya harga buttercup RM4.60 kan
jauh tu bezanya
tu yang malam nie nak pergi memborong
ialah buat business kuih kan pastinya nak beli yang murah :p

2 kata-kata indah:

atty's said...

suka tgk budak2 yg berselera je makan.

munna said...

berselera diorg makan ye.... tauhu jepun rasanya..munna suka masak tauhu jepun sebab anak2 suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha