NuffnangX

Thursday, July 26, 2012

Fenin nak masak apa petang nie..

tolong pening kepala aku nie
fikir-fikir apa nak di masak petang nie
rasanya nak singgah PARAM sekejap nak beli murtabak
harap jalan tak sesak la

korang nak masak apa petang nie ??
pening jugak tak macam aku nie :p

kelesuan sebab tak bersahur pun pagi tadi huhuhuhu
terlajak perahu di buatnya
tersedar bila azan sudah berkumandang uwaaaaaaaa
dapat tidor skang nie memang syurga
tapi di ofis celah mana aku nak tidor

wah bestnya pada member-member blogger yang bekerja di gov
dapat bonus separuh bulan..syorkkkkknya
emmmm aku ?? harap gaji jea la
bonus di company tempat aku bekerja nie diberikan pada awal tahun
itu pun kalau ada...

tak laratnya...
rasa macam nak demam pun ada
esok MC boleh uhukuhukuhuk

3 kata-kata indah:

Eliss Mie said...

eliss hubby nak belikan nasi minyak gulai ayam jer kat seksyen 7 :)

eMMe said...

zh - ena, kuat nye kamu berpuasa jugak yea?
kalo saya takmo amik risiko
hehehe~
takpe laa... pas ni kene beringat tau..
kunci jam
selamat berbuka puasa n bersahur ya!

Zie Madini said...

Haa..kan. best giler mmber blogger yg bonus separuh gaji tu. rezeki dorg kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha