NuffnangX

Monday, April 25, 2011

Umar Sudah Mamam

hari nie umar dah start mamam
sayang beli nesturm perisa beras susu
sebab skang nie kalau menyusu memang dah kuat sangat
letak tangan di mulut umar
dah macam burung plak
menangkap jea tangan kita tu
buat 2 sudu jea dulu
ialah nak teng0k dulu
sama ada umar nak mamam ke tidak
bila dah suap tu
laju jea buka mulut
masuk jea terus hilang
masuk jea terus hilang
memang sah la umar nak mamam skang nie



testing...testing..testing...



memang sah la umar nak mamam
tapi tu la
makan memang c0m0t


cepat wan
umar nak mamam lagi nie


habis licin
minum air masak dulu



c0m0t tak muka saya
hehehehhe
saya nak besar cepat
nak main dengan kakak saya


minum susu plak
nak lawan badan babah plak hehehehhehe
pasnie ibu kena masak bubur cedap-cedap la untuk umar

5 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

wah..dah start mamam dah..baby boy memang kuat mamam & minum susu...
makin bam bam la umar pas nie...

Sidratul Muntaha said...

ehhee..
mmg dobot la umar ni
ara?!
mkn byk tpi bdn beso gitu jer..
aih...
kopek lagilah...

Farra Dhelina said...

wah dh mula mkn..

Zura said...

anak buah aku yg baya umar nie pun dh makan nestum...kalau dh kenyang terus senyap main...

BabyIntan said...

Umar comot tapi comei sgt-sgt! Bb boy mmg kuat mkn dan nyusu kan ena :D

Latest two entries:
Safi Rania Gold
Art Time With Arissa The Painter!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha