NuffnangX

Wednesday, April 27, 2011

Satay








dinner kami malam nie satay
sayang belanja makan
dulu kami suka makan satay subang
la nie kami bertukar selera
makan satay di tepi bus st0p
saper-saper yang duduk kuang mesti tahu di maner
kedai satay nie



satay adalah f0v mak aku
kami nie biasa2 jea bila makan
tak lebih pun dari 10 cucuk
b0leh muak tu kalau makan banyak-banyak
zura b0leh geng dengan mak aku
betul tak ra hehehhehe


aku kalau makan satay
memang nak pekena dengan bawang
kalau bawang takder
macam tak bermaksa sahaja makan satay tu
sebab tu la kalau makan satay di luar
aku bengang jea kalau tak dihidangkan dengan bawang
kalau minta nak bawang cakap bawang takder
hampehkan
kedai punya la besar tapi bawang sebijik pun takder
memang aku tak selera la nak makan
selalu terjadi kat restaurant jejantas sg.bul0h
hah k0rang b0leh teka ker


nanti menti0n nama kena SAMAN plak nanti
hahahahhaha

4 kata-kata indah:

~ain said...

hayooo.. bawang? ain kalau makan satay, bawang tu siap letak meja sebelah.. ahahha tak suka!

mommy twin said...

aku tau... ini lar satay MAHADI, kan? kan? kan? sbb aku kenal kuah die tuh.. aku pun suke beli kt situ. sbb nk tunggu sate subang lmbt giler.. org ramai sgt

Ya ALya said...

satay di jejantas tu tahu je....dulu time dok sg buloh slalu je makan situ....

bawang ke timun ke,ketupat ke,tak kisah sangat kalu tak de.....yg penting ada satay n kuah sudah cukup...hehehehhe

Zura said...

boleh je geng ngan mak ko na...bus stop mana nie...???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha