NuffnangX

Sunday, April 24, 2011

Minum Petang

hujung minggu
kalau di rumah
apa lagi aktiviti yang nak dilakukan
pasti la makan..makan..dan makan
tapi kena rajin la
nak tunggu 0rang lain masakkan
tak merasa la kan


memandangkan isi durian mak ada simpan dalam fridge
jadi buat la serawa durian
kerajinan ada lagi
buat la r0ti jala
bila di cicah dan masuk ke mulut memang sedap tak terhingga




serawa durian



r0ti jala



umar bila dah petang
memang nak berjalan-jalan
tak kira la berdukung @pun duduk dalam str0ller
tapi umar lebih suka berjalan-jalan sambil dukung dia
sebab mudah dia nak pandang sekeliling
umairah plak pasti nak aku pegang tangan dia
jadi susah jugak nak mendukung umar
sambil tangan lagi sebelah pimpin tangan si kakak



bila berjalan tegak jea kepala tu
baju terselak
nampak perut bam bam tu hehhehehhehe
macam sayang jugak

3 kata-kata indah:

ibuayu said...

terasa kesedapannya...

shafarina said...

umar dah becaaaa... debuuuu :)

Zura said...

tembamnye umar na..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha