NuffnangX

Monday, April 18, 2011

Dusun Durian Kami Kembali

musim durian kembali semula
memandangkan adik ipar ada dusun durian
bila musim pasti akan di ajak kami untuk melantak durian yang baru jatuh
dari p0k0k
suka sangat bila dapat dengar durian jatuh ke tanah
last aku datang ke dusun adk ipar aku nie
time aku preggy tahun 2008
setelah 3 tahun kini aku datang semula
nasib baik cuaca panas
jadi pacat tidak menunjukkan diri
kalau musim hujan
pacat berlumpa-lumba nak menghisap darah
tak sanggup aku




masing -masing berlumba-lumba nak amik buah durian bila
ada yang dengar durian jatuh
padahal ada jea durian yang dikumpulkan untuk kami
ditinggalkan di dalam bangsal



p0sing jea nie
tak angkat pun durian tu
hahahahha bergambar jea tu



umar dah tunjuk-tunjukkan untuk meragam
umar nie bukan b0leh suasana yang panas
mula nak meragam



umairah la paling suka
sebab bebas nak buat apa pun
durian ada
manggis pun ada
cuma manggis banyak tak masak lagi



kutip jangan tak kutip


pua 0rang tua
kalau makan banyak durian
kena minum air dari kel0pak durian
jadi badan takkan panas



sebab dah panas
aku tanggalkan semua pakaian umar
baru la lena nak tid0r
tu pun kejap-kejap lap badan umar dengan tuala basah



dusun plak bersebelahan dengan sungai
jadi sudah puas melantak makan buah durian
apa lagi
terus terjun ke anak sungai la
aku teng0k sayang nie
macam penyu terapung jea



yang lain-lain pun turut sejukkan badan
aku plak tak berkesempatan nak terjun
sebab tak bawak baju extra
jadi tukang teng0k dan jadi tukang ambik gambar jea la


bila malam
amik k0
tid0r dalam kepanasan
umairah tid0r tak berbaju pun
sama macam babah dia
kipas ligat berpusing
siap tambah kipas tambahan lagi
panas punya pasal


mungkin hujung minggu nie nak datang lagi k0t
durian 0h durian

3 kata-kata indah:

Zura said...

bestnye na...ade sungai..bleh berkubang...

Ya ALya said...

sedap nyer la.....ya memang hantu doyan ni....

atty's said...

sodapnya doyan..kty pun hantu makan doyan gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha