NuffnangX

Thursday, August 23, 2007

TaYaR BeSkAl Vs.. TaYaR LoRi

kwang kwang kwang

"sayang..sayang..perut sayang mcm tayar beskal yg takder angin lah"

"sayang..sayang..perut sayang mcm tayar lori yg penuh angin lah"

hahahahha tu lah jahat sgt ckp lg perut aku mcm tayar beskal..(dlm ati mmg ngaku perut mcm dah berisi skit cuma tak nak ngaku depan sayang jea

uwaaaaa malu betul..


perut sayang


perut aku bakal menyaigi perut sayang hahahahaha

4 kata-kata indah:

wak_ron81 said...

emm... babah pun prasan prut babah malin kembang lah... kena diet lagi la....

zarena heeney said...

heheheh nasib baik sayang ngaku..tapi tak per ina dah jumpa cara utk atasi masalah kita berdua..nnti pas kita ddk umah sewa..ari minggu jea kita xcise ngan naik & turun tangga sehingga 5x jd confirm jd slim..amacam nak try tak?

wak_ron81 said...

hahah yok-yok-a jer... nanti kta tgk erk

zarena heeney said...

kalau ina dah slim syg nak bg aper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha