NuffnangX

Tuesday, August 21, 2007

PuTeRi - 1 BuLaN

19/08/2007 - genap Nazirah Zulfa satu bulan..mlm td tgk aik dah besar sikit dah padahal aku tak tgk beberapa hari ajer, bila tgk mlm td mcm tak percaya ajer..

family aku panggil Nazirah nie PUTERI..mula2 sajer jer panggil tapi skang nie dah lekat plak kami panggil PUTERI kat baby Ana & Abg Atan nie..diorg pun tak kesah asalkan nama timangan nie sedap di panggil..

nie lah picture Puteri 1 bulan : cute sgt






puteri di pangkuan ana


hakim marah bila kami acah2 nak ambik adk dia


hakim yg cute sangat

1 kata-kata indah:

wak_ron81 said...

Comel gilakssssssss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha