NuffnangX

Thursday, August 16, 2007

MAJLIS PERNIKAHAN - SITI KHUZAIMAH & KHAIRUL

mlm nie sepupu sayang akan bernikah, kami kena balik kg sayang lah sbb kenduri sepupu sayang ari sabtu nie kami x dpt datang sbb kena keja jd kena lah datang mlm nie utk menampakkan yg kami bersungguh nak datang time sepupu dia kahwen nie.mugkin aku penat lah mlm nie ialah sbb pas akad nikah kami akan balik ke Sg.Buloh semula sbb esok bekerja kan..

sayang call aku time tgh tadi, lain betul suara dia dia tanya aku ok ker @ tdk, aku ckp lah ok ajer, nape kan? dia rasa mcm x sedap hati ajer x tahu apa yang x kena.aku cuma ckp yg aku ok jea, dan jgn risaulah benda xder aper2 tu kot..kol 4pm sayang bgtau yg dia dah kat umah, sayang malas nak balik opis semula pas jumpa ngan customer.harap xder apa yg terjadi, harap kami akan dilindungi oleh Allah, insyaAllah (Amin)

mlm nie nak pakai pakaian ape utk kenduri erk, nnti tanya sayang la
- pas tanya sayang, sayang syorkan pakai baju kebaya hijau yg dia hadiahkan tu, ok ajer, good idea tu

kami sampai kg kol 8.30pm solat magrib kat Perhentian Guthrie ajer, x jumpa pun mak mertua aku sbb mak mertua aku pergi umak Wak Is (umahnya ade wat kenduri tahlil) jd yg pergi kenduri nikah nie cuma aku, sayang , kak ros dan wak kamal (wak kamal baru botakkan rambut, aku usik lah nak ikut imej mawi ker, dia cuma gelak ajer eheh)..
sepatutnya majlis start pas isyak tapi dak kol 9pm pun pihak lelaki x sampai lagi - mak pengantin perempuan dah mula risau (kalau aku pun risau gak)..kol 10pm baru lah rombongan pengantin lelaki sampai..akhirnya selamat jugak majlis pernikahan nie diadakan..Tahniah pengantin


sah sebagai isteri org


terpancar cahaya kegembiraan


hantaran dr pihak perempuan


hantaran dr pihak lelaki


kek yg unik - perkahwinan ibarat mendirikan masjid

tgh makan hujan turun punya lah lebat (rahmat utk pasangan yg baru kahwen nie kot)..pas mkn aku dan sayang redah jgk hujan utk balik ke rumah kak ros..ingat nak tunggu mak dulu tapi kak ros suruh kami dulu sbb dah tgh mlm esok plak kami berdua kena bekerja..mak mesti balik lambat sbb bila dah jumpa adk beradik dia mesti berborak panjang punya lah..kalau mcm tu kami ambil keputusan utk balik saja, lgpun hujung minggu nie kami akan balik kg lg

nak msk ke kereta pun basah jugak kena hujan, sayang buka baju melayu dia dan tinngal singlet ajer yg dia pakai..seksi jgk (x sejuk ker aku pun pakai baju lengan panjang sayang - sejuk beb)..


seksinya sayang eheh

sampai umah terus cari katil zzzzzzzzzzzzzzzzz

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha