NuffnangX

Friday, August 24, 2007

LuNcH TImE

mcm biasa lah tempat lunch kami ari jumaat..JUSCO KEPONG..shumie still mkn lg Chicken Tappyannki..dah 4 minggu dia mkn makanan yg sama..ari nie aku pun mkn Chicken Tappayannki..sup dia mmg sedap gila..shumie siap minta tambah lg sup nie (tapi aku pun tumpang sekaki hirup sup tambahan nie eheh)


menu yg sama aku & shumie mkn - sedap gila


apa2 hal kita bergambar dulu - SMILE

kami pergi kat bakery shop (La Boheme) utk beli kudapan utk di mkn kat opis..mmg banyak lah di beli..aku beli Choc Roll utk di buat puding roll..harap dpt di buat lah kali nie sbb sebelum nie aku beli tak sempat nak di buat puding, adk aku dah mkn dulu..alahai

pas mkn apa lg kami jln2..kami tgk pameran camera yg ada kat basement nie..aku mmg nak sambar camera baru (nak yg kecil ajer harga tak kesah pun barape asalkan bawah RM500) aku tgk harga RM300 pun ada dan yg pasti camera nie kecik ajer..camera yg sekarang nie aku guna besar lah nak simpan dlm beg pun susah..sayang tak kasi aku beli yg baru sbb membazir ajer..aku ingat nak jual ajer camera nir kat saper2 jd duit yg aku jual blh lah beli camera yg baru..camner cantik tak....

hampeh btl shumie nie ialah tgh aku belek camera n ckp pasal camera bila aku pandang kat sebelah dia dah lesap..cari kat sekeliling dia mmg takder..hampeh btl minah nie, buat malu aku ajer kat brother yg kat depan aku tur..

aku pergi POPULAR..sah mmg dia kat situ..bila aku story kat dia, blh plak dia bantai gelak aku, mmg hampeh btl minah nie..tujuan aku nak pergi popular nie nak cari novel Anis Ayuni..dah lama aku cari novel "bayangan rindu" nie pas baca sipnosis citer nie kat dlm majalah mingguan wanita..yahoooo akhirnya jumpa jgk novel nie "usaha tangga kejayaan" chewah jiwang karat plak minah nie eheh terover lah plak

ingat pas nie nak urut kaki guna mechine Ogawa..tapi tak tercapai akalku (ada plak guna ayat nie, nie kan lagu elyana) pembetulan erk..tak tercapai impian kami nak guna sbb empat2 mechine tu tgh digunakan (nyonya tgh guna)..alahai takder rezekilah kami nak berurut..shumie plak mcm bengang ajer sbb tak dpt nak guna..

tgh dlm keadan bengang tu baru lah aku persan yg minah nie jln berlenggang ajer

"eh! shumie maner ko letak semua roti yg kita beli tadi"
dengan muka berpucat (toreh muka for sure darah tak kuar) minah nie ckp dia tertinggal kat tempat mkn td...hah apa dia..apa lg langkah seribu lah kami berdua pergi semula kat tempat mkn td..harap2 adalah lah lg roti kami..kalau takder buat rugi ajer RM30 kami beli roti td..

jeng..jeng..jeng..bila sampat kat tempat mkn td fuh! leganya sbb still ada lg..selamat duit kami spend tadi beli kudapan nie..kalau ilang mmg aku sekeh minah nie (btl ker nak sekeh eheh)

lunch time nie btl2 lah mcm2 hal tapi " hidup biar enjoy"

2 kata-kata indah:

wak_ron81 said...

klu dah g shopping centre tueee sumenye luper...
x tau la

zh-ena said...

eheh sayang pun tau..nak buat mcm maner dah tak blh nak ubah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha