NuffnangX

Saturday, August 25, 2007

CuTe Nya RaBbiT

muiz sajer msk dlm opis nak kacau aku..sajer lah tu..

"jue ader kat luar" muiz

"naper tak ajak msk sekali" emmm aku lah

"dia sibuk jg anak dia kat luar" muiz

"anak aper plak nak di jg" aku

dia kuar panggil jue tunjuk kat aku satu kotak..bila aku tgk laaaaa rupa2nya anak arnab..mmg cute sgt..jue ckp yg anak rabbit nie baru jea 2 minggu..kecik lg lah..tapi aku mmg geram bila tgk..rasa aku plak nak bela rabbit pas nie, tapi mesti maa yg bising..sayang mungkin tak kesah dan yg pasti ayah aku pun mungkin tak kesah..hahahaha

colour rabbit nir colour itam..tapi itam yg menawan eheh




kecik jea rabbit nie

aku siap amik gambar lg anak rabbit nie..bila letak kat atas meja nak tgk rabbit nie jalan rasa mcm kelakar lah plak sbb rabbit nie tak reti berjalan lg..rabbbit nie cuma menggelonsorkan badan dia atas meja (mungkin licin meja nie kot)..mmg cute bangat lah..

uwaaaaa nak bela rabbit lah

shumie plak terjerit2 bila muiz letak atas tangan dia (mmg shumie suruh letak atas tangan dia)..mmg penggeli betul lah shumie nie..bila aku nak bergambar ngan rabbit nie dia pun nak jugak..aku pegang rabbit tapi shumie pun nak pegang rabbit jugak tapi tangan dia letak bawah tangan aku..hampeh tul minah nie

jue tak letak lg nama kat rabbit nie..mcm aku jgk lah tak letak lg nama kat hamster aku..

ader suggestion anybody

emmm TWIGGY orait tak??????


muiz tgh pegang black


jue & muiz


perhatikan tangan shumie eheh

3 kata-kata indah:

wak_ron81 said...

hah.. jangan nak mengada2 nak bela rabbit plak... bising karang maaa..

zarena heeney said...

ala blh lah sayang

"sayang ina tak?"

wak_ron81 said...

kena wat zoo nie.. bior sume menatang ader...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha