NuffnangX

Sunday, January 30, 2011

Hujan Oh Hujan

katak Oh Katak
kenapa ko panggil hujan
macam mana aku tak panggil hujan
nanti ular makan aku
hehehehehe betul ker aku nyanyi nie


hari nie korang pergi maner jea
emmmm hari nie sepanjang hari hujan kan
baju di rumah nie sudah 3 bakul tak sidai
tak tahu nak gantung maner lagi baju-baju yang sudah di basuh nie
takut berbau jea tak bersidai nanti


nak buat outdoor aktiviti pun tak boleh hari nie
ingat nak picnic kat air terjun terus tak jadi
pastu teringat plak yang mummy ayu pergi ke pameran Dainasour
terus ajak sayang pergi tengahari tadi


jadi aktiviti kami hari nie
pergi ke pusat sains negara
ok nanti aku story kan apa yang menarik di sana
untuk budak-budak memnag seronok la datang ke sini
adik aku nasir, cakap bosan skit la
tapi aku tengok anak aku seronok jea datang ke sini
hehehehhe tu la nak ikut lagi
layan jea la kan


ok la aku nak tidor jap la
ngantuk + penat dukung umar tadi

5 kata-kata indah:

Farra Dhelina said...

hujan2 pon dpt jln..kt kat rmh je :)

A N A K - A N A K K U said...

aku di rumah sepanjang hari...huhuhuhuh

Zura said...

aku pun...dok umah je...

ab@h_Izz said...

sib baik tak banjir..

sian kat katak tu...tak pasal2 glamer..hi.hi2

Ya ALya said...

kalau kami sefamily hujan2 suka kuar naik keta....heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha