NuffnangX

Saturday, January 29, 2011

Saya Budak Botak

pagi tadi masa nak mandikan umar
terus sayang cakap nak cukur rambut umar
ialah rambut umar kan dah tobek-tobek
jadi baik cukur abis
biar rambut baru akan tumbuh
baru cantik nanti

nak dekat i jam la kami berdua duduk dalam bilik air
memula tu memang susah la nak cukur
asyik bergerak jea
terus aku susukan umar
terus senyap
jadi mudah la sayang nak buat kerja dia


cukur dengan berhati-hati
takut kulit kepala umar akan terluka
sebab tu la jadi lama sangat dalam bilik air
sampai umar pun taknak menyusu badan lagi hehehehehe


kerak yang atas kepala pun hilang terus selepas cukur rambut
memang bagus la
selepas nie letak lotion jea atas kepala
mandikan terus
baru perasan ada tinggal skit-skit jea rambut yang tinggal
nak cukur semula kesian plak umar
ialah dah lama sangat kena dukung kan
tak per la tinggal skit-skit jea lagi


jom tengok umar yang sudah botak nie


saya yang bam bam :p



sudah botak nie
baru perasan yang umar dahinya jendul
dahi tinggi



penat la ibu
umar nak tidor
uwaaaa ngantuknya

4 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

lagi bulat nampak dia ena..geram..

Zura said...

dah mcm anak cina je na...

mama tisya said...

semangat...geram nk cubit pipi yg geboooo

Ya ALya said...

nak gigit peha umar.......gerammmm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha