NuffnangX

Tuesday, June 19, 2012

Wall Shelves by IKEA

siapa suka produk IKEA - angkat tangan
yup aku emmang suka barangan IKEA
sebabnya praktikal untuk digunakan

baru la aku ajak sayang pergi ke IKEA
sebab aku memang tengah mencari para dinding - wall shelve
sebab aku cari di kedai perabot
tak jumpa yang berkenan di hati
masuk website IKEA jumpa plak rak idaman hati
itu yang ajak sayang pergi jugak ke IKEA 

jadi petang semalam sayang mulakan projek
untuk memasang rak tersebut
bila ada budak berdua nie memang jadi haru biru 
semua benda nak di usik
sayang rilex jea
aku yang terjerit-jerit tengok gelagat budak berdua nie
semua benda nak diusik
aku risau jea


dapat kotak terus diusung satu rumah
siap jadi keretapi lagi
macam-macam idea umairah jadikan kotak panjang tu
memang otak tengah berkembang
si adik ikut jea

sayang tengah tengok buku panduan macam mana nak pasang rak tersebut
mudah jea sebenarnya nak pasang - kata aku la
tapi aku tengok berpeluh-peluh jugak sayang drill dinding :p


sebelum di pasang
dinding kosong jea

selepas di pasang
nampak teratur skit
jadi tak la nampak kosong jea bawah tv

tujuan aku nak pasang rak kerana
nak jauhkan dari jari jemari umar
umar asyik la memicit decoder astro
tutp buka tutup buka kerja si umar
tu yang aku nak letak atas para
supaya umar tidak memanjat ke atas
ingatkan muat nak letak decoder astro dalam ruang yang tersedia
tapi tak muat - decoder astro gemuk skit
kalau flat sedikit macam dvd pasti muat

jadi satu masalah dapat diselesaikan
lega kini

nie la wall shelves yang aku ambil gambarnya dalam website IKEA
harga RM199.00
ok la kan harganya
rangka untuk rak nie aku pilih yang harga RM9.00 untuk setiap satu

untuk lebih info:


4 kata-kata indah:

Anonymous said...

ok

~ain said...

lelaki mmg rilek je, na.. kita yang risau sana sini.. hehhehe

antalya said...

cantik la rak tu. terbekenan pulak!!

Yaati Nor said...

style..saya pun berhajat nak buat mcm tu..tapi projek2 pasang rak dinding nak buat lepas abis pantang nnt..rak dapur dah ikea dah..hehehe..umah saya kecik je sesuai guna rak ikea nie..tak payah kitchen2 kabinet..semua open je..tp tu la mslh dia habuk la..heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha