NuffnangX

Thursday, June 14, 2012

Sedondon

cerita minggu lepas
semasa menghadiri majlis perkahwinan adik ipar - hafizi
cuma kami 3 beranak serta mak dan ayah ikut sekali
sayang tak join sebab kena kerja

apa yang sedondon
sudah semestinya baju sedondon
aku dan umairah
umar tak pun
kalau babah ikut mesti umar akan sedondon dengan babahnya

kami bertiga berposing sakan di seat belakang
umar skang nie suka di ambil gambar
lepas tangkap gambar
mesti cakap
"engok" umar
hehehehhehe 
jadi lepas ambil gambar mesti kena tunjuk pada umar si bam bam
lepas tengok mesti tersengih - comel jea


tengok gambar nie
umar macam besar skit dari kakaknya
ialah kalau budak berdua nie wrestling 
yang selalu kalah mesti umairah
siap nangis lagi
ganas jugak si umar nie

bersama mak dan ayah
nasib baik la umar ikut jea atuknya

baru la nak ikat rambut si umairah nie
susah aku nak kelebet rambut si umairah nie
jeles tengok anak gegirl orang lain
kalau rambut macam-macam fesyen mak dorang buat
umairah emmmmm jangan harap la

muka pelik umar
tengok pengantin bersanding

sweet
suka dapat telor
masa tu jugak minta aku kupaskan kulit telor
sabar yea sayang
kita makan di luar

alahai asal masam jea muka tu pija
hehehehhehe

nie la sedondonnya
baju polkadot ibu dan anak

ada kenduri kahwin yang perlu di hadiri lagi hujung bulan nie
emmmmm asyik makan lauk kenduri jea la bulan nie

2 kata-kata indah:

eMMe said...

suke la tgk.. sedondon tu.. hurm..nnt nak gak la sedondon dgn bakal anak2, heeee~ InsyaAllah...

Eliss Mie said...

nuha hari tu dah siap2 nak gi kenduri, keta buat hal. kesian dia, tak dpt gi kenduri.mlm tanya lg bila nak pi kenduri, seb baik minggu ni ada satu lagi :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha