NuffnangX

Friday, June 1, 2012

Sudah Siap Akhirnya

petang semalam baru ambil baju kurung yang aku hantar tempah 2 bulan yang lalu
fuhhhh lama betul nak siapkan baju kurung yang aku tempah nie
semuanya ada 3 helai 
memang sibuk betul la m.cik nie siapkan tempahan
semalam pun m.cik to sudah sound
hantar cepat-cepat untuk baju raya
sebab m.cik nak closed terima tempahan untuk raya
emmmm kena cepat beli kain untuk raya nie

sebelum nie hantar kain nie untuk di pakai waktu ofis
tapi bila dah ambil semalam dan kebetulan bulan June nie
aku banyak kenduri kahwin nak attend
jadi pakai untuk kenduri kahwin jea la
hehehhehehe jimat nak beli baju baru

malam nie pun ada majlis nikah nak kena attend
emmmm baju apa nak pakai erk :p

5 kata-kata indah:

atty's said...

kty lom lagi buat baju raya nie..kalo x smpt kang beli selai je yg siap

h4ni3 said...

ingatkan itu baju raya tadi.. hehe

waaa.. rasanya kena beli siap jugak la baju raya ni
tailor banyak tak amik tempah dah.. huu~

eMMe said...

amboi! lame nye 2 bulan baru siap, muat lagi baju tu? hehehe..badan menten tak pela..saya raya ni tak tempah baju raya..pakai baju ready made je..hehehe...

Lina said...

sy ni dah lama x anto tempah baju, kain dah berpasang2 membelinya huhu

Zie Madini said...

uiii..lama gak dia nk siapkan ek. jenuh tuuu nk tggu. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha