NuffnangX

Sunday, June 3, 2012

Selamat Pagi di Hujung Minggu

selamat pagi semua
hari nie korang pergi ke mana jea
emmmm hari nie kami sekeluarga akan mandi pool - kalau jadi la
pergi ke mana esok aku story erk

macam biasa la hari biasa ker
hari cuti ker
hari hujung minggu ker
memang tak boleh la nak bermalas-malasan atas katil
bangun la cepat-cepat
kalau tidak umar sudah siap sedia dengan raketnya nak ketuk
siapa-siapa yang masih lagi tidor - sakit wooo kena ketuk

pukul 7 lebih jea sudah meriah rumah aku
dengan suara budak berdua nie
keadaan rumah jangan cakap la
macam kapal karam "p

bangun pagi 
gosok gigi lalalalalalla
siapa ingat nyanyi la lagu nie yea
tetiba terlupa lirik plaks

muka sememeh umairah di waktu pagi
bucuk la anak-anak ibu nie

masing-masing landing depan tv
layan kartun

amboi....cepat bersiap nak keluar ker taknak nie...
peace :D

4 kata-kata indah:

Fifi said...

umar bangun tido sengih.. umairah pulak sememeh..

Zie Madini said...

last pic tu...amboi amboiiii. hehehe :D

ieda said...

anak2 dah bangun tapi si ayah melayan lena .. so sweet ekeke ;)

tiefazatie said...

salam sis..
sori lama xdtg nie..
sgt2 bz nie..huhu..

hee..comel je muka2 bgn tdo nie..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha