NuffnangX

Friday, January 20, 2012

Orang Lelaki Nie Kan...

apa kes choc zip dengan kisah orang lelaki
emmmm adalah :D

skang nie fov candy aku adalah cadbury choc zip
perghhhh meleleh air liur kalau tak makan sehari
aku ada cakap pada sayang
yang aku suka sangat dengan choc zip skang nie
memang akan singgah ke 7E untuk membelinya
jadi sayang setiap balik kerja minggu nie
belikan la wifenya choc nie
jadi sudah 4 hari berturut-turut sayang akan belikan choc nie untuk aku
hehehehehehhe tu la kisah orang lelaki
sebab lelaki nie hanya fikir beli sebab wife suka
tapi ada lah stopnya kan
takkan la nak belikan setiap hari
buat la macam surprise untuk wifenya
macam seminggu sekali ker ataupun 2 minggu sekali ker
mesti korang fikir aku nie banyak songehkan
suami dah belikan ambik jea la

macam kes SIL masa dia preggy
SIL mengidam nak makan ice cream conetto
jadi BIL belikan la
tapi kita nie sebagai perempuan bukannya mengidam sampai nak kena
makan setiap hari
cukup la makan sekali jea
tapi BIL aku nie belikan ice cream tu tiap-tiap hari
sampaikan SIL memang naik muak dengan ice ceram tu
SIL apa lagi siap request pada suaminya supaya jangan belikan lagi
hehehehehhehe aku dengar memang tergelak


sama kes jugak dengan member seofis aku nie - syikin
masa dia preggy pun dia teringin nak makan roti canai
jadi suaminya belikan la roti canai
esoknya pun belikan jugak roti canai
dan esok..esok..esok dan esoknya
sampai naik muntah la syikin nak makan roti canai
sama kes dengan SIL aku request pada suami jangan beli lagi roti canai
hehehehehehhe

jadi kisah nie menuju ke arah
orang lelaki nie sayangkan isteri lain macam skit

pendapat korang macam mana :D

4 kata-kata indah:

mama tisya said...

suka gk choc zip tp strawberry punye flavour...org laki time peknen je kot sanggup mcm tu kebanyakknnye...kalo time tk peknen mayb ada gk tp tk rmi...hehehe

Zura Tahir said...

hehehe...alertnye smpai hari2 beli...

FirZie83 said...

akak peknan ke?hikhik

mummy_ayu said...

yum yum..Ayu pun suka choc nie..tak muak sgt.tapi Ayu nie memang hantu choc..semua pun suka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha