NuffnangX

Tuesday, January 31, 2012

Umairah Obsesi Dengan Hello Kitty


alahai anak dara aku yang seorang nie
memang la obses sangat-sangat dengan hello kitty
kalau boleh semuanya nak ada gambar hello kitty
baju la..stoking la..seluar la..beg la..
kalau boleh serba serbi la
kasut pun nak jugak hello kitty

kalau pergi ke pasar
sticker hello kitty mesti kena beli
emmmm dah la satu tu RM2.00
tapi bila sampai di rumah
habis semua benda nak ditepeknya
dengan adiknya dan sepupunya semua ditepeknya
kalau tampal kat diri sendiri
habis tangan dan kaki ditepeknya
eheh

anak korang obsesi dengan apa
tetiba suka plak dengan lagu Aqasha Obsesi
citer Gemersik Kalbu
tv3 pukul 7pm
tetiba nak layan romantik dengan suami hahahahahahha

2 kata-kata indah:

atty's said...

budak2 skrg mmg advance..lagi mcm2 karektor katun lak ada sekrg

zh-ena said...

k.atty - tu l psl, time ena dulu kartun tak byk pun..ultramen jea dulu layan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha