NuffnangX

Friday, January 20, 2012

Hah!!! Jangan Kacau Ibu

perkara yang palin adventure bila buat kerja rumah bagi aku
sudah semestinya bile melipat pakaian
benda lain ok je boleh buat dengan aman
tapi bila melipat pakaian, alahai boleh naik pitam aku dibuatnya
sebelum nie umairah
skang nie umar plak
bila dah lipat tu abis di kirainya baju yang sudah kita lipat tu
geram betul tau
kalau nak tunggu si kecik nie tidor
alamatnya aku pun tidor sekali la
penat beb
jadi bila sampai rumah awal tu
boleh la buat kerja rumah
tapi ada jea yang mengganggu

tengok la tu
abis di punggahnya semula lepas lipat

bila aku dah buat bunyi erppppp
baru nak lari
sambil buat muka nakal
alahai anak ibu nie

3 kata-kata indah:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nuha suka golek2 atas kain jer ms dia kecik2 dulu. skang ni sibuk nak melipat. memang dah pandai la . lagi satu suh dia angkat sendiri baju dia letak kat rak. jimat tenaga :p

Zura said...

dia pun nk tolong ko jgak na...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

dia nak tolong lipat la tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha