NuffnangX

Saturday, January 21, 2012

Cara Driving Yang Membahayakan Kesihatan


hehehehhehe nie la kisah anak aku
pantang aku panaskan enjin kereta
pasti berebut-rebut nak duduk di stereng
kalau umar tu memang la dah pandai matikan enjin kereta
pusing-pusingkan stereng dan tolak-tolak gear tu

umairah plak lagi berani
di pijaknya pedal minyak
abis mengaum bunyi kereta
memang kenamarah la dengan aku
ialah bahaya
jadi aku selalu sound dengan sayang
kalau nak panaskan enjin make sure ada dalam kereta sekali
kalau ada anak dalam kereta
bahaya tau

budak-budak skang nie
otak geliga skit
tengok jea apa orang buat
lepas tu dia pun nak try sekali buat
elahai anak-anak aku nie

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha