NuffnangX

Thursday, March 19, 2009

CiTeR SeMaLaM & DuLu SeMaLaM

sbb smalam aku kebizian jd aku tak sempat nak update blog aku nie..jd ari nie baru la berkesempatan utk update blog aku nie..hari nie bos aku dah ada, smlam dia sampai..jd hari nie aku formal berpakaian, aku biasa jeans jea kan..terpaksa la aku gosok pakaian pg tadi hampeh jea..mls tul nak iron baju hehehehe korang sama tak ngan aku nie :p

ok citer smlm aku kuar lunch sama ngan shumie..aku tak ingat apa name kedai nie..tapikan kedai nie jual mee bandung muar..korang suka takkkk?? bila rasa ok la hampir sama ngna mee bandung muar (maner blh lawan ngan muar punyer kan)..tapikan kami mkn kue tiaw punyer bkn mee (aku mmg tak suka mee)..ok la, udang pun besar2 tapi aku pas kat shumie jea sbb takut alergic aku ada blk (nnti abis muka aku jd merah2) klu mkn udang tu..baru aku tau shumie mkn udang mcm maner..dia akan buang semua kulit tapikan kaki udang (yg byk tu la) dia akan tgglkan, pastu terus ngap udang sama ngan kaki udang tu..dia ckp sedap sgtttttttttttt

biasa la bila jumpa gosip jea la memanjang..


kue tiaw bandung dr muar - ok la


shumie - pki rantai yg kami beli kat the curve


aku yg sempoi



citer dulu semalam plak bermakna hari selasa la kan..aku cuti hari selasa yg lepas sbb malas kot hehehehehe sayang plak keja pg jd balik awal la kan..jd petang tu aku ajak sayang pg ke tempat nie utk claim :D




tgh menanti number aku


nak claim rebet kenderaan aku..yeay2 dpt duit


no nie aku mmg dh ada kat mesin kuar no jd aku amik ajer la

no time tu dah 2270..mmg nsb baik sgt la..tak yah la tggu lama sgt kan


dah dpt duit suka la hatikan, jd aku ajak sayang pg KFC nak belanja family aku..terus ajer la ke rumah mak aku sbb nak tgk umairah..sampai2 tgk umairah dah di sorong oleh dayang2 dia..amboi suka tul ddk kat umah wan dia..skang nie umairah dah mkn bubur n nestum..pg mkn nestum n petang mak aku akan bg bubur nasi..nasi tu mak aku blender ngan soup (carrot ker, bronkoli ker, ayam ker tanpa minyak)..blender la sampai halus..pastu msk kan dlm botol susu dia..mkn suap umairah taknak sbb dia akan nangis, aku rasa mungkin dia ingat mkn ubat tu yg dia taknak mkn suap..


jom layan kan ajer karenah si kecik nie..kami rindu sgt kat umairah..





geram tgk si kecik nie - mmg aku ngomol si umairah nie


sebelum blk umaiarah dah tido ngan lena..tgk umaiarah dah tido lena dalam buaian aku angkat umaiarah ngan perlahan n letakkan kan kat atas tilam..tidur ngan wan dia..skang nie tido terlangkup..kdg2 wan dia akan betulkan tido umairah..risay gak kan...





tido lena dlm buianan


angkat letak kat atas tilam


letak umaiarah dlm keadaan menelentang sekejap jea dah meniarap semula

pandai letakkan kedua2 tgn bawah dada dia..




14 kata-kata indah:

arianna adrizal said...

amboiii menyelerakan betul mee bandung tu. terasa2 pulak tekak ni nk makan. hehehehe.

iman said...

hehehe oklah tue acik ena, imanpun tdo meniarap, sbb rase selamat jer...kalau telentang nie rase mcm ringan sgt

Neeza.Areef said...

tomey nye dia tido gituuuuu

Mak Su said...

maksu nampak pink di sana sini :)

tidur terlangkup seswai gaks, kata orang... minda dia akan lebih terbuka dan lebih mudah belajar, dun worry :)

attyfir said...

wah dpt duit ye.leh ar banjer mee bandung itu

~ain said...

oh sedapnya kuew tiaw bandung...
Lapar la pulak memalam bota ni!! heheh

Shumierain said...

mmg sodap pun udang 2..

nape la ko suke sabotaj gmbr aku..dah tau gmbr aku 2 xbrape cute cam yg real, amik la lg skali..

kali ni aku maapkan ko psl ko belanje aku tp lain kali siapppp ko..

Anonymous said...

amboi sodapnya cek tgk koew teow bandung tue... paberet o0o0...

mmg budak² suka tido meniarap... kalu depa tido meniarap depa x akn terkejut... dan rambut pun nanti naik cantik.. cuma kita ssh ati takut dia x leh nafas kan.. tak pa i'Allah x dak apa... :D

antalya said...

kiut je si umairah tido meniarap

saya said...

wahh..uamirah dah pandai pegang trompett. hehehhehe... so cute. rasa kejap je dah besar umairah ni.

kakLuna said...

dahi umairah kena giget nyamuk ye..ciannya..

wah dpt rebet ..jd Org kaya baru la

zh-ena said...

anne - jom kita mkn same nak :D

iman - yea ker..mmg sama la perangai korang nie

neezareef - comey kan..thanks sudi singgah teratak ena nie..

maksu - yea ker maksu..emmm bgs gak nie

zh-ena said...

atty - jom ajer

ain - lapar ker heheheh

shumie - jom belanja aku mkn big apple

nurul - yea ker, ha'ah klu tido telentang rambut kat belakang bersimpul2

zh-ena said...

antalya - tido meniarap dpt la tgk pipi donut dia tu

ciksaya - dah nak msk 5 bulan dh..cpt kan

kakluna - kat umah wan dia la tu dpt luv bite hehehehe
otg kaya sekejap jea..dah sjopping baju umaiarh pun :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha