NuffnangX

Tuesday, March 17, 2009

TeNgOk WaYaNg LaGi

malam tadi aku tgk wayang ngan sayang..sayang xcited nak tgk sgt citer nie..aku cuma diamkan diri n ikut ajer..aku tak story pun apa yg aku n shumie buat (tapi sayang tau la aku kuar ngan sayang - suami aku izinkan tau)..jd kami tgk la citer nie malam td :


tgk citer nie la - kali ke 2 aku tgk



antara watak2 dlm dragonball evolution

wayang kami start kol 8.10pm, jd sblm msk panggung kami makan dulu..mmg lapar la..aku waktu lunch mmg tak mkn, jd mmg lapar sgt la..kami mkn kat the curve..mkn Kenny Rogers, aku mmg suka mkn kenny rogers mmg kena la ngan tekak aku..kali nie aku nak mkn macaroni cheese ngan sup ayam..sayang plak mkn set ayam n choice 3 ug kita kena pilih..mcm biasa la muffin mesti la aku nak banana muffin..air plak kami pilih ice lemon tea..mmg sedap macaroni chese nie tapi tak blh mkn byk sgt la sbb blh muak la..sayang ckp lately nie aku suka sgt mkn cheese, tak takut gemuk ker?? aku senyum jea..dlm otak ckp la, betul ker aku suka mkn cheese lately nie..musykil gak..




menu pilihan aku - soup tak sdp la


menu pilihan sayang


muffin sayang tapi flavour pilihan aku :D




bila kuar berdua jea nie, rasa mcm kuar dating plak :D


pastu tgk jam dah kol 8pm, terus la kami blah..emmm perut pun dah kenyang..jd msk dlm panggung kami tak beli apa2 pun..ngadap tgk ajer la..heheheh klu sayang tau aku dah tgk citer nie tak tau la apa jd kan heheheheh aku layan ajer la mcm aku tak pernah tgk heheheheh

abis movie kami terus blk..tapi sblm blk kami singgah dulu pg pasar malam..aku teringin nak mkn durian, tu yg singgah dulu pg pasar..dpt gak durian yg aku nak mkn nie..mmg tak sabar nak mkn..pas mkn durian mkn buah mangga plak..aduh..mcm2 mknan ada dlm perut aku nie..jgn memulas sudah la erk....




sayang susah payah kupas durian


yeayyy nie la hasilnya..mmg sedap




Show all

14 kata-kata indah:

~daRLee ZuRiS~ said...

sini pun ade durian gak
cam nk suruh beli gak nie
huhuuu...

zuris baru nk tengok citer tu mlm nie
yeahhh...

~ain said...

sakan naaa tengok wayang!!!

Aredhel Helya said...

Kenny rogers memang ssoooodapppp.... weh.... baru aku notis yang hang ada online shop erk.... bagus bagus.... kemajuan.... dan menarik gak la aksesori tuh.... syabas kawan.....

attyfir said...

alor..sedapnya doyan..nak skit.

saya said...

uuwaaa..nak jugak duriannn.. ooo, dating2 tggal umairah eh. hehehhee..

Anonymous said...

meleleh air liuq cek tgk durian... sedapnya... best ka cite dragonball tue...? cek nie ngadap cite jiwang, seram n sedey ja...

Redbloodsnow said...

uiiii...zie yg teringinnnnnnnn giler nk nengok citer nehhhhh arrr...xpe² next week nk terjah cinema...hiksss

:P wahhhhh wahhhh sedapnyer makanan mung yang oiii..terlioq zie :D

Mak Su said...

maksu hangen ngan si keni roger tu, adaker dia kasik bahagian montot ayam. hampeh tol, nak reject , tapi malu plaks (sebulan yang lalu)

Shumierain said...

skang ni musim ker???

nape kebun jiran aku xde berbuah ponnnn

antalya said...

ciann umairah kena tinggal

Bibi Intan Suraya said...

terliur tgk semua mknan tu....:)

zh-ena said...

zuris - mkn jgn tak mkn

ain - dah lama tau tak tgk wayang

molly polly - mmg sedap kan..suka tul..jamu la mata :D

atty - dah abis pun heheheh

zh-ena said...

ciksaya - umaiarh takder ngan kami tu yg ada chance nak tgk wayang

nurul - ok la citer nie, tgk kartun n baca komik lg best

zie - terjah jgn tak terjah

maksu - hahahahh dpt bhg momtot..sedap gak ena suka mkn momtot ayam

shumie - pokok durian dah tua sgt kot heheheh

zh-ena said...

antalya - umairah kat umah wan dia sbb tu la kena tggl..dating berdua jea :p

tulip - heheheh jgn tergoda nnti ngidam plak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha