NuffnangX

Saturday, March 14, 2009

JoM JaLaN - JaLaN

hari sabtu yang lepas aku kuar ngan shumie..aku macam biasalah pas abis keja aku terus ke Kota Damasara..kol 1pm aku dh gerak..tapi shumie plak ada meeting..jd aku terus ckp kat shumie jumpa kat pizza jea sbb aku mmg dah kebulor pun ialah pagi tadi aku mmg tak sarapan..jd kami janji jumpa ajer kat pizza..

jd sambil tggu shumie n spegeti aku sampai, mengadap aku baca paper..ermmm mcm2 hal citer dalam paper..hah ko sbb hina sultan tak pasal2 dah kena saman n kena bayar denda..bukan skit kena byr 20k tu..mak oiiii punyer la byk..tu la buat tu tak pikir dulu ngan akal kewarasan tu..dah jd macam nie tanggung la sendiri kan..apa2 pun LU PIKIR LA SENDIRI..


skang nie kat pizza ada wat promosi citarasa ala2 eropah..tu yang aku nak try spegeti dia tu sedap ker tidak..bila spegeti aku sampai jea, shumie pun sampai..mcm tau2 jea spegeti aku sampai..bila aku rasa spegeti tu, tekak aku tak blh nak terima plak..terlalu crimy plak..aku bg kat shumie..minah nie mmg antu spegeti..bg jea la apa jenis spegeti mmg dia semua bedal jea..

memandangkan aku tak mkn spegeti aku order set lain..aku order pizza plak..shumie pun order pizza..tapi tak abis pun pizza kami tu..tapau ajer la jawapannya kan..bagi kat kakak ko la mie..





aku n shumie n menu pilihan kami - lapar tahap gaban

dah puas melantak kami meneruskan perjalanan..chewahhh macam penglipur lara plak..kami pergi ker leisure mall kat mutiara damansara..apa lg plan kami mmg nak tgk wayang..nsb baik la shumie dah tempah awal citer nie klu tdk terpaksa la kami tgk citer lain..kami tgk DRAGONBALL EVOLUTION..mmg ramai manusia yg tgk citer nie..bila msk dlm panggung, rata2 penotonnya adalah org cina..bila citer dah start byk la pulak soud background..emmm apa lg suara budak2 la..mmg xcited bdk2 nie..hishhh belakang aku plak tu..mmg hangin jea..adoi dik dalam wayang jgn la ckp kuat2, ngangu org lain tau..



kat counter tiket pun sempat kami bergaya lg :p


dalam panggung pun sempat lagi :p

bila dah kuar panggung siap bergambo ngan poster Dragonball Evolution..




mmg minah suak berposing la :D


pas dah enjoy ngan movie yg kami tgk..shumie minta aku tunjukkan tempat Donut Big Apple..minah nie belum rasa lg donut nie..aku no problem punyer..aku pun mmg nak beli donut nie, teringin plak nak mkn bila dah sebut..jom kita serbu Big Apple :D




pelbagai pilihan mejadi santapan kami..


kami jln kuar dr cinelesure, rupanya setiap hari sabtu n ahad byk gerai kecil2 buka kat kaki lima the curve..mmg byk la brg yg du jual..ada la benda yg kami beli..byk2 gerai kami tersangkut kat bulu mata palsu..hahahahah aku paksa shumie jd model jap..amoi tu pakai kan bulu mata palsu kat shumie..pas dh pakai mmg lain sgt la muka shumie..mmg comey n nampak mcm bby doll..nie mmg puji ikhlas tau bkn nak puji nak something..heheheeh pas nie ko pki la bulu mata palsu g opis..mesti ramai yg terpikat :D





mcm maner lain kan muka shumie nie :D
ada saper2 tergoda ker

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha