NuffnangX

Friday, March 6, 2009

SeLaMaT bErCuTi

esok aku minta cuti..heheheheh maknenya aku akan cuti selama 3 ari..ari selasa baru la aku start keja semula..aku minta cuti bknnya apa, ari ahad nie kami akan buat cukur jambul & aqiqah utk umairah n fiza..jd saper2 yg sudi dtg la umah mak aku nie..aku buat kat umah mak aku sng sbb cucu sulungkan kena la buat kat umah nenenk dia kan..


alhamdulillah aku pun dh dpt cameraman..ingatkan tak dpt la kan..nie pun kawan sayang, harga pun bg murah n bagi extra gambo lgh..nnti kita tgk hasil keja kwn sayang nie mcm maner..nnti aku story majlis bby kami nie..klu sempat aku story la cpt klu bz ari selasa la kita berjumpa..


aku ucapkan selamat bercuti..dan selawat la banyak2..


lawak tak map yg aku lukis nie..map nie aku email kan kat bdk cameraman tu..harap dia pandai la baca map yg aku lukis nie..kelakar la aku rasa..


map ke rumah mak aku

6 kata-kata indah:

.:fifi:. said...

eeh..rumah kte dlu kat a112..kat umah cek wildan bas skolah..tp skng da pndah,xdok ctu da..

attyfir said...

selamat bercuti ena..semoga majlis..selmt berlangsung..

Shumierain said...

jgn lupa bentang red carpet..puteri raja kayangan inderapura nak datang..

aku bwk sia as promised..

~ain said...

selamat bercukur jambul, umairah.. heheeh

~ain said...

ena.. ain ada kawan kat kg melayu sri kundang.. Namanya Mashitah.. Pak nye nama Mohd Esa. Mak dia nama Hamidah.. Ena kenal? heheheh

arianna adrizal said...

ooo selamat sudah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha