NuffnangX

Thursday, March 12, 2009

Pos LaJu - FrOm LeeDs

smlm dh sampai bungkusan yg aku order dari leeds..aku mmh teringin nak pakai baju polo nie tapi bila cari selalu lengan pendek jea..tapi bila tgk kat blog leeds ada jual yg lengan panjang, teringin plak nak beli..jd mggu lepas aku order, semalam dh dapat..colour pink lg tu..thanks leeds ;D



bungkusan yg aku ternanti2

cantik tak - esok aku pki :D


ingat hari nie nak pakai tapi aku tertinggal plak bungkusan nie kat opis..geram tull..bila bos takder nie aku pki jeans n t-shirt pun tak kesah beb..selamber jea..

nak pki selipar jepun lantak korang la..bila bos aku ada mesti la kena pakai yg yg besesuaian dtg ke opis..skang nie pun aku pki jeans n blouse ngan selipar bata..hahahahah sayang ckp aku mcm nak pg pasar jea..heheheh lantak la..muka pun tak berbedak (mmg la tak paki bedak nnti alergic aku dtg blk, biarlah kulit muka aku bernafas jap)..

korang g opis pakai apa hari nie :D



mls nak tukar - dlm keta bkn nya takder kasut

seluar jeans yg mmg jd pilihan bila bos dh g thai :p


baju blouse colour purple - ikat belakang tau

muka yg sah2 nampak pucat - lipstic pun tak pakai

8 kata-kata indah:

leeds said...

pakai la cepat ena,
tak sabaq nak tgk :)

~daRLee ZuRiS~ said...

zuris pun pakai biasa camtu je g opis
malas nk melaram sakan
hari jumaat je pakai baju kurung
malas nk iron pun satu hal
hehehee...

zh-ena said...

leeds - hehehehe esok la ena pakai..mlm nie basuh jap, esok melaram :p

zuris - heheheh betul3x malas sbnrnya nak iron pakaian tu yg pki maner yg tak payah iron..snggggg

attyfir said...

kty pun kat opis simple mimple je..ekekekkekek..kat opis pakai sipar..

tp kalo kena pegi company customer.harus berkasut..

Anonymous said...

ganaznya hampa... mentang² bos x dak... ari nie cek kena la pakai baju kurung dgn kasut bertumit... bos ada beb... bila laa bos nk p bercuti....?????

Mdm MimaAzlina said...

ala.. ena nape tak pakai lagi baju polo tuh..
hehe..

eeiiii ni yang tak sabar menantikan kepulangan leed ke kampung halaman nih..

hehe..
Ena.. bestnya leh pakai jeans gi kerja..
kalau ler cikgu leh pakai gitu..
dah sah2 ari2 iena bantai jeans je ke sekolah..
tapi apakan daya..
aku berkhidmat untuk negara..

haha..

arini pakai baju ala2 kimono n skirt itam... sebab baju kurung dah tak muat nak pakai

Zura Tahir said...

aku klau d beri pilihan nk pkai baju ape...mmg jeans n t-shirtlah aku pakai....tp company aku ade undang2....susah nk break undang2...

Mak Su said...

wahhhh, dah terai test dah?
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha