NuffnangX

Thursday, March 26, 2009

SaMbiL MeNyElAm MiNuM AiR :P

smlm aku ada kerja di Klang..aku plg menyampah g klang sbbnyer confirm aku akan sesat..pergi klang jea sesat, sesat jea ke Klang..benci tul la..geram tul..wpun setiap bulan aku kena g klang confirm aku akan sesat..entah la naper jd mcm tu..pelik tul..aku kena g OCBC yg dekat ngan komuter klang ngan pejabat pos punyer..korang tau tak???

ada sekali tu aku sesat smp ke tesco meru tu..jauh gila nak u-turn semula..aku citer kat sayang confirm kena gelak punyer la..uwaaaaaaaaaa

aku pelik tul ngan bos aku nie ialah opis kat subang yg pg buka smp kat klang tu apa sal la, menyusahkan pekerja dia jea..bukan tak blh buka bank kat damansara tu..dekat jea blh la aku shopping jap kat OU heheheheh aku kena g bank sbb nak amik statement n nak buat TT..sejak dah takder runner nie terpaksa la aku pun jd runner gak..dah nsb aku kan..emmm kena minta gaji lebih nie..korang sokong tak aku :D

dah sesat skit baru la jumpa bank nie..dah siap segala bagai apa lgkan blk opis la semula..tapi kan sblm aku nak msk hiway semula aku nampak la plak JJ Bukit Raja..emmm apa lg kan kita singgah dulu la sbb aku mmg ada plan nak g JJ tapi tak berkesampaian lg sbb ada jea prob nak g..jd skang nie dh ada peluang kita guna la kan sepenuhnya kan..heheheh wowwwww ada sales la..sales smp 5hb april nie..apa lg korang serbu la JJ kan..emmmm byk gak la aku shopping..tapi kan hari nie 26hb ada sales utk JJCARDMEMBER..mmg tak rugi la saper yg nak pergikan..klu saper yg ada JJ CARDMEMBER blh la bwk 2 org kawan utk temankan korang..


selamat bershopping korang :D


hasil rembatan aku kat JJ


g klang sorang2 jea huhuhu

dh puas shopping kita mkn dulu



aku mkn lasagna beef - sedap


malam plak aku kena la msk..sbb dah penat aku msk yg simple jea la..semlm sayang cuti..sian cuti tapi kena jg ank..umairah n sayang kene selsema..cuma aku jea yg tak kena lg..harap aku sihat la sbb blh jg org yg sakit kan..jd nak msk simple aku msk jea la speggeti..mmg simple jea la..main msk2 jea dlm kuali..dh siap terus msk kan dlm pinggan..kali nie kami mkn ngan aman la sbb si kecik nie tido..


nie la speggeti simple aku tu :D



6 kata-kata indah:

saya said...

itu la hikmahnya sesat--buleh pegi soping. hehehhe.. tapi spageti nampak macam sedap je.. nak jugakkkk.

Faizah_Haris said...

hahaha..kene mandi air bunga neh....asyik sesat jek tiap2 bulan...ahaksss.....erkk spegeti jugakk??

Mak Su said...

apsal asik tersesat jer? byk jalan direpair kot kat situ?

~daRLee ZuRiS~ said...

muka hepi je sopim ek..hehehee..
siang mkn lasagna,mlm mkn spegeti?
wahh..dasat2 ;)
supper mkn pe?
*wink wink*

Adam said...

apsal boleh sesat kat klang?? ape puncanya?

Anonymous said...

lama aih cek x makan spageti... bila nk masak jamu cek nie... nanti cek smp sana kena masak spesel utk cek bole??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha