NuffnangX

Monday, May 21, 2012

Workstation Anda Di Ofis Macam Mana

tempat kerja mesti ada tempat kerja korangkan
macam mana rupa tempat kerja korang
hari nie jom cerita tempat kita mencari kerja
dan hujung bulan tunggu gaji masuk ke akaun :D

ok meja aku biasa-biasa jea
nampak tak berselerak bila tengah bulan jea
bila tiba hujung bulan dan awal bulan
memang bertimbun atas meja dengan kertas
siap meja belakang pun aku akan konker hehehehehhe

nie tak berserabut lagi
nampak la jugak berkemas
nampak jugak la batang pen atas meja
kalau tiba hari sibuk
asyik jea la tak jumpa pen
ialah tertimbus dengan kertas eheh

nie adalah rupanya dinding di workstation aku
emmmmm main tampal jea kan
macam-macam nota aku tampal

nie plak almari aka peti besi aku hahahahahha
segala benda aku sumbatkan dalam almari nie
atasnya plak pelbagai jenis dokumen yang belum di filling akan disimpan di situ dulu
bila free akan buat filling

yeah nie la workstaion kami berdua
maacam mana
kemas atau berselerak hahahahhaha

workstation korang macam mana
ops lupa laks nak tunjuk bawah meja
lagi la banyak harta karun eheh

2 kata-kata indah:

Eliss Mie said...

kena kemaskan dulu baru tayang :p hahahaha

adianiez AIDA said...

ha ha... bila byk brg, nampak la sibuk nyer keje.
bilik aida sentiasa tak serabut. sebab fail masuk, dgn segera aida minit keluar balik. bila ada kes, baru le serabut! tu pun kejap je. tak sabo nak minit keluar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha