NuffnangX

Monday, May 21, 2012

JJCM : Kaw Kaw Burger Bakar

sebab kesian tengok bininya telah meroyan nak makan burger
jadi petang semalam sayang ajak makan burger di Puchong Utama
stall nie ada branch di wangsa maju
memang tengah hot skang nie

stall kaw kaw burger bakar nie terletak di Lokas Makan
banyak stall makanan yang lain
tapi aku nampak orang ramai yang datang ke sini
semata-mata nak pekena burger bakar nie
beratur memang panjang la
masa order kena ingat no. meja
sebab pesanan akan di hantar ke meja korang
tunggu jea la
sambil-sambil tunggu tu boleh pekena menu lain dulu
sambil anak-anak boleh maian di funland dulu

Kaw Kaw Burger Bakar
sejak tengok di JJCM dan di paper aku memang dah aim nak datang sini
thanks sayang sudi bawak ke sini
mmmuahhh

Q panjang
bawak-bawak la bersabar sebelum anda boleh order yea
tak sabar makan ajer la makanan yang lain

panty burger yang di grill
memang di marinate dengan citarasa tekak orang malaysia

funland yang menjadi kesukaan budak-budak
1 kepala - RM5.00
main la sampai nak balik
umar main sampai taknak keluar
aku yang t6erpaksa masuk dalam funland tu untuk tarik keluar
fuhhhh merasa la masuk dalam tu hahahahahaha

aksi-aksi umairah dan umar dapat lepas bebas dalam funland
suka yang amat

tergelak-gelak aku tengok umairah turun dari gelongsor tu
tetiba aku pun nak main sekali hahahahahaha

penat bermain
kita mamam dulu

gelagat umar yang taknak di dukung
nak berlari bebas
fuhhhh kepenatan mengejar budak sorang nie


order air sampai 4 cawan
padahal kami berdua orang dewasa
budak-budak 2 orang
tapi kesudahannya
memang habis licin air nie kami 4 beranak sedut


sambil tunggu burger siap di hantar ke meja kami
brother yang jual otak-otak
meletakkan 1 bekas plastik atas meja kami
ada 6 batang
try rasa - memang sedap
6 batang RM4.00
beli lagi RM12.00 untuk di bawak ke rumah
mak aku memang suka makan otak-otak nie

single beff cheezy beconizer - RM11.50
tambah RM1.50 untuk dapat 3 batang sosej
sosej di makan oleh umar dan umairah

Double Beff Chezzy Beconize - RM17.50
tambah RM1.50 untuk sosej
sama jugak di bantai makan oleh umar dan umairah

sayang dan burger pilihannya
tapi makan separuh jea
sebab tak boleh nak makan habis
sebab cepat muak

nasib baik la aku order single burger punya
panttynya aku memang ratah habis la
roti aku tak makan sangat

bila tengok burger nie
mesti teringat rancangan Man vs Food
aku suka tengok rancangan tu
mesti terliur jea aku tengok mamat tu makan

thanks sayang bawak ena makan di sini
lepas nie kita JJCM di tempat lain plak yea

korang pun try la burger bakar nie
memang sedap :D

3 kata-kata indah:

NahDaTuLIzaH said...

Sedapnyee tengok makanan..hihihi

sall said...

harus cuba..

Eliss Mie said...

burger patty yang di grill, bunyi sangat lazat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha