NuffnangX

Wednesday, May 30, 2012

Supper + Mengantuk = Atas Katil dengan Perut Kekenyangan

keluar jea dari panggung wayang
terus menuju ke lift
memang tak ingat apa dah
sebab aku pun mengantuk sekali
budak berdua nie dah tidor kelenaan dalam panggung
jadi lepas keluar memang segar bugar la

umar yang kena berjalan sendiri
tak larat nak berdukung sangat
letak dalam stroller memang dah taknak skang nie

umar dengan ibu

gaya hip hop :p
siap menguap lagi time aku snap gambar dia 
cumels lak aku tengok time umar menguap

umairah konker kerusi depan
aku la kena duduk di belakang dengan umar
emmmmm

dalam perjalanan pulang
sayang tanya nak singgah mana-mana tak
aku cuma cakap menagntuk tapi lapar la
ok kita beli bungkus jea la
tak payah makan di kedai
senang skit
ok jea aku kata

terus singgah restaurant vichuda di kuang
beli nasi goreng ayam - umairah request..kongsi dengan umar
sayang - nasi goreng USA
aku - bee hun tom yam

tunggu babah dia masuk ke dalam kereta
mencari-cari babahnya di luar
kami 3 beranak tunggu dalam kereta jea malas nak turun
aku sebenarnya malas nak turun
budak berdua tu kalau ajak..laju jea nak ikut eheh

muka tahan mengantuk

sampai rumah terus makan
umairah dan umar makan skit jea
yang selebihnya babah yang kena makan 
aku pun makan skit jea - tak lalu nak habiskan
masam sangat

kesudahannya masuk tidor pukul 1 lebih
wahhhh mengantuknya bila bangun pagi
nak-nak pagi tadi hujankan
lagi la berat jea mata nak buka
tapi tetap bangun bersiap pergi ke tempat kerja :D

7 kata-kata indah:

antalya said...

korang suka mkn kt viccuda eh? coz selalu je citer. eh apesal yg kt kota damansara tak sedap langsung

Eliss Mie said...

viccuda shah alam tak sedap langsung...tomyam dia cair jer..

Fifi said...

salam kenal.. fifi baru first time singgah sini.. comel umar dan umairah.. tengok banyak gelagatnye..

~ain said...

BABAH kena abiskan semua.. Makin besoo lah babah... hehehhe lariks....

zh-ena said...

antalya - selalu gak mkn di situ tapi selalu mkn di kuang jea sbb dkt jea dgn rumah

zh-ena said...

eliss - yea ker nsb baik tak ke sana eheh

fifi - hai fifi, salam kenal :D thanks sbb sudi sggh ke blg ena nie

ain - hahahahaha tu la rahsianya kenapa buncit hahahahhaa

Zie Madini said...

hehehe...kenapa ek anak suka konker kusi depan ea. emak mesti dok belakang mengalah...hiksss. zie maybe akan gitu gak arr nanti bila anak zie dah berusia 4, 5 tahun kan :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha