NuffnangX

Tuesday, June 7, 2011

New Look Umairah

pagi hujung minggu yang lepas
sayang terus ajak umairah untuk potong rambut
kami memang nak bagi rambut umairah panjang
sebab bila rambut umairah panjang
memang akan cantik - ikal ajer di hujungnya
tapi umairah suka sangat hisap rambut dia
tu yang kami decide kena jugak potong rambut minah nie


ialah bila dah hisap hujung rambut dia tu
bila nak tidor malam rambut bau busuk jea
tak lalu ibu dia nak tidor berkepit dengan umairah nie
masam jea bau



bersiap sedia nak potong rambut
standby jea



sayang potong rambut depan dahulu
rambut depan dah masuk ke mata bila dah panjang nie

baru la nampak skit muka anak ibu nie



potong belakang plak
potong paras bawah telinga
kali nie adalah kali ke dua sayang potong rambut anaknya
kali nie bila dah potong pendek tu
sebijik macam anak cino plak aku tengok
tapi mak aku cakap sekali imbas nampak macam muka aku pun ada jugak
sebab tu la aku dengan umairah asyik nak bergaduh jea
muka ada iras-iras
orang-orang tua kan ada cakap
kalau muka sama
bila dekat panas jea - tu yang tak boleh berdekat
asyik nak gaduh jea
hehehehehe


wajah terbaru selepas potong nanti aku snap yea
malu plak nak letak gambar umairah pakai pampers jea di sini

3 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

senangnya..potong rambut sendiri jer..Ayu tak berani sbb takut diaorg duduk tak diam...

Zura said...

alololololo..comey je..

~ain said...

comel umairah dalam gambar yang first tu.. wakakaka nak tergelak menengoknya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha