NuffnangX

Tuesday, June 21, 2011

Muka Penuh Dengan Sticker



umairah memang suka dengan sticker
sticker yang menjadi pilihan dia
sudah tentu la
upin & ipin, spongebob, ultraman, wonderpets
kalau nampak kelibat sticker nie
guling-guling kat lantai kalau tak dapat
geramnya sebab
semua tempat dia nak tampal
sampai kat umar pun dia tampal jugak
kalau boleh semua orang dia nak tampal jugak


nie tampal kat muka sendiri
bila ambik gambar dia
mula la buat muka comel ala2 stail Japan
stail nie babah dia yang ajar
ala-ala mulut muncung ke depan tu
hahahahhaha


layan jea la aksi umairah dengan sticker tu





3 kata-kata indah:

~ain said...

ya rabbi.. hahahaha lawak betul!

mummy_ayu said...

lahai..tomei sgt tu..abis muka pun dia sticker kan..

Zura said...

sama ngan anak buah aku..pastu dok sibuk tampal kat aku..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha