NuffnangX

Wednesday, June 8, 2011

Dinner Di Pantai Remis



Sudah lama sebenarnya tak makan sea food
jadi malam tadi kami sekeluarga makan di Pantai Remis
tapikan kalau makan di sini
sea food dia tak banyak pilihan
ikan..sotong..ketam..tu jea
aku nak makan pahat sebenarnya
takper la makan di Bagan Lalang nanti
kalau di panjangkan umur
InsyaAllah


umairah dengan rambut barunya



sayang dengan umar
good boy
sepanjang kami makan
umar tidor sahaja
jadi dapat la kami semua makan dengan aman



aku yang semakin tembam huhuhuhu



umairah dan pija



aku tengok mak makan kerang senang sangat
kami yang terkial-kial nak mengopek kerang
sampai kuku jadi berlekuk la kopek kerang punya pasal



pija dengan abahnya



semuanya kosong
sedap sangat ikan bakarnya
tak tahu la rahsia apa yg ikan bakar nie jadi sedap gila


bulan depan nak pergi ke Bagan
saper nak ikut :D

2 kata-kata indah:

Farra Dhelina said...

sakng ni dg cite seafood bagan lalang paling sedap ..yeke? nnti nak try la hehe..walhal dekat je..

Zura said...

bagan dh berwajah baru..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha