NuffnangX

Thursday, February 3, 2011

Umar Demam

petang semalam umar dah start demam
skang nie sudah puk0l 3 pagi
tapi aku masih lagi berjaga
nak pantau kepanasan badan umar
dah tampal c00l fever
dan lap badan dan kepala umar dengan kain basah
dan puk0l 9 lebih tadi sudah bagi ubat demam
nak tunggu puk0l 3 lebih untuk bagi lagi ubat demam pada umar
sebab tu la jugak aku masih tak tid0r


emmmm sebagai ibu sanggup kita bersengkang mata untuk anak
suami plak
jaga sekejap dah terlelap tepi anak
macam maner tu
suami k0rang macam tu tak
n0 b0dy n0t perpect .... right :p
macam aku jugak la




letak umar atas tilam
mesti menagis
kena letak tangan atas dada dia baru la akan lena sekejap
itu pun asyik terjaga-jaga jugak
kalau mak aku cakap
tid0r dalam keadan tersentak-sentak



tid0r pun nak dalam dukungan
emmmm nak masuk 3 bulan
setiap bulan la jugak umar akan demam
macam umairah jugak setiap bulan mesti demam
nak beralih bulan la nie
kena hadapi jugak la kan
anak nak membesar


harap siang menjelma
umar akan kembali sihat
insyaAllah

3 kata-kata indah:

Lens@bah_Izz said...

...mmmmmrm, ni terbalik lak, anak terlelap,bapak dia dok sebelah berblogging...hi..hi2

selamat pagi..selama bercuti CNY, semoga anak cepat sembuh..:))

erienz said...

salam zh-ena dh lama x jengah sini, rin doakan moga anak cpt smbuh yer....

Farra Dhelina said...

lekas sembuh umar..mmm sbb tu lah org kata..walau mcmn pun, kasih ibu membawa ke syurga.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha