NuffnangX

Wednesday, February 16, 2011

Berdebar-Debar Jantungku

hari nie bermula la kehidupan aku
di tempat kerja baru
sem0ga di sini akan menstabilkan semula
kewangan aku
b0san gak bila tak pegang duit sendiri nie
ialah malas nak minta duit pada suami
memang la takder siapa yang larang minta duit pada suami sendiri
ialah ada nafkah dari suami kan
tapi tu la tak b0leh nak berj0li sakan macam biasa hahahahahha


harap di tempat kerja baru nie
akan mendapat teman yang sekepala dengan aku
dan yang pasti hari pertama bekerja nie
tidak memb0sankan aku


idah aku kerja dekat dengan k0
b0leh la kita lunch sama-sama
zura nampaknya kita tiada j0d0h nak bekerja berdekatan huhuhuhuhu
lambat sangat c0mpany tu nak panggil aku bekerja
jadi aku terima jea maner-maner c0mpany yang minta aku kerja skang nie
harap 0k la kan

nerv0use nie

10 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

selamat mula bekerja di opis baru!! semoga semuanya success!!

.::WaNiE::. said...

iena,

keje kat mana pulak

~ain said...

semoga ena seronok bekerja di tempat baru.. selamat bekerja ye setelah lama bercuti.....

A N A K - A N A K K U said...

heheehhe...tahniah uits dah mula bekerja...tp tol wei,x pgg duit sendiri mmg x puas...nak joli sakan rase terbantut

nanonano said...

kerja baru lg?? wahhhh..
rezeki ank2 tu..
slamat bertugas..hehhe

✿ etiey ✿ said...

godluck zhena

Zura said...

hahha..jodoh ko ngan ida plak..tahniah Na...

atty's said...

selamat bekerja tmpt baru ena..nanti hapdet pasal cite opis baru tau

antalya said...

goodluck ena.harap2 company baru ni bestttt sesangat

Farra Dhelina said...

oahh..kat mn tu kak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha